اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبر داد؛

کاهش محسوس دمای هوای استان زنجان

کاهش محسوس دمای هوای استان زنجان
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بارش خفیف برف تا پایان روز شنبه در استان پیش‌بینی شده است گفت: در سه روز آینده دمای هوای زنجان کاهش محسوسی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ از کاهش دمای هوا در دو روز آینده در استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: دما هوای زنجان در دو روز آینده با کاهش محسوسی مواجه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,

وی تصریح کرد: امروز و فردا دمای هوای زنجان کاهش یافته و در برخی مناطق استان بارش خفیف برف پیش‌بینی شده است.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی در دو روز آینده هوای استان زنجان گاهی با وزش باد و در برخی مناطق کوهستانی با کولاک همراه خواهد بود.

,

وی با تاکید براینکه هوای استان زنجان امروز ابری بوده و در برخی مناطق بارش برف خواهیم داشت ابراز کرد: شنبه هفته آینده نیز هوای استان ابری و بارش برف پیش‌بینی شده و در برخی از مناطق شاهد مه آلودگی و کاهش دید افقی خواهیم بود.

,

همتی با تاکید بر اینکه هوای زنجان در روز یکشنبه کاهش شدید و یخبندان پیش‌بینی شده است افزود: این سامانه تا روز دوشنبه در استان فعال خواهد بود.

,

وی گریزی به میزان بارش‌ها از اول مهر ماه تا به امروز کرد و ادامه داد: میزان بارش‌های امسال 119 میلیمتر است که سال گذشته که 124 میلیمتر بوده با کاهش 4 درصدی مواجه هستیم.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: متوسط بارش‌ها در کل کشور در همین بازه زمانی امسال 95 میلیمتر که نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش یافته و نسبت به نرمال نیز 19 درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه