اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

شهادت سردار سلیمانی مقاومت اسلامی را پویاتر خواهد کرد

شهادت سردار سلیمانی مقاومت اسلامی را پویاتر خواهد کرد
امام جمعه ایلام گفت: شهادت سردار سلیمانی مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: مقام معظم رهبری بعد از شهادت سلیمانی فرمودند تشییع بی نظیر ایشان نشان داد انقلاب و اسلام زنده است، حدود ۲٠ میلیون نفر در داخل و خارج از ایران  تشییع این سردار عزیز را انجام دادند و این مهم فضای معنوی را در جامعه ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: قبل از اینکه پیکر مطهر خاکسپاری شود، سبز پوشان ما در همان ساعتی که سردار شهید شد اولین سیلی را بر امریکا زدند، هرچند انتقام خون این سردار دلها بیشتر از این است.

,

 

,

کریمی تبار افزود: ادامه دادن راه سردار سر افزاز سلیمانی قدرت جمهوری اسلامی را به دنبال خـواهد داشت، همچنان نظام در منطقه حرف اول را می‌زند، و این نشان می‌دهد نه تنها امریکا بلکه هیچ کشوری در جهان قدرت مقابله با نظام ایران را ندارد.

,

 

,

خطیب جمعه ایلام گفت: بی شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با حشدالشعبی در سرزمین سیدالشهداء علیه السلام، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: قبل از حمله ایران به پایگاه آمریکا در عراق، دشمن اعلام کرد اگر ایران اقدام به حمله کند ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را مورد هدف قرار خواهد داد اما حمله ایران به پایگاه آمریکا در عراق نشان داد هیچ کشوری در جهان قدرت مقابله با نظام ایران را ندارد.

,

همه دیدند آمریکا جرات حمله به ایران را نداشت، اگر چه عنوان کردند در آماده باش کامل هستند اما نتوانستد حتی جلوی یکی از موشک‌های ایران را بگیرند.

,

 

,

کریمی تبار ادامه داد: جبهه استکبار به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدام شرورانه‌ای را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

,

 

,

امام جمعه ایلام در پایان گفت: حضور مردم ایلام در مساجد، تکایای استان، جهت عزاداری سردار شهید سلیمانی نشان از وحدت و همراهی مردم این استان به نظام و انقلاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه