اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد؛

انتقام سخت؛ اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است

انتقام سخت؛ اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:‌ با شهادت حاج قاسم این شهادت بزرگ به تعبیر مقام معظم رهبری و ابومهدی و همراهان عزیزشان با گواهی امام مسلمین و با بصیرت امت ما و حضور یکپارچه مردم و به موقع آنها یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و در منطقه مقاومت پدید آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌‌لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ساری، با بیان اینکه بهترین توشه انسان برای آخرت تقوا است، اظهار کرد: مهم‌ترین و بهترین توشه برای انسان تقوا است و همه ما باید در زندگی با تقوا باشیم تا با تقوا رهسپار قیامت شویم.

وی افزود: سردار سلیمانی چهار دهه در طول زمانی بلندمدت با زحمت فراوان در سوریه، لبنان، غزه، افغانستان، پاکستان، یمن و عراق جنگ فرماندهی کرده است و هر چه جهاد طولانی‌تر باشد ارزش آن بیشتر می‌شود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه راهپیمایی ساری بسیار باشکوه بود افزود: انعکاس ملی و سراسری حضور مردم مانند بسیاری از سایر مراسمات باشکوه بود، در ساری پوشش تبلیغاتی و رسانه‌ای در مقیاس کشوری داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه گلایه از صدا و سیما و سایر رسانه‌ها داریم، و این تقصیر نیست و قصور است، تصریح کرد: مدیر صدا و سیمای مازندران باید تعامل بیشتری داشته باشد تا مراسمات در مازندران پوشش کشوری داشته باشد و برجستگی‌های استان باید بزرگ داشته شود و در مرحله اول صدا و سیما باید به این مسائل بیشتر اهمیت دهد.

امام جمعه ساری به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتقام سخت افزود: مجلس شورای اسلامی در این مصوبه تمام نیروهای امریکایی که در این ترور نقش داشته تروریست اعلام کرده است و این کافی نیست و باید مصوبه‌های دیگرcfc و FATF را نیز بگوید قبول نداریم و این قدم مهم را برداشت.

این مسئول بیان کرد: ترور شهدا و سردار سلیمانی منطقه را با هم در مقابل آمریکا و ضد امریکا منسجم و متمرکز کرده است و همه مردم مرگ بر آمریکا سر داده‌اند و یک ائتلاف مردمی شکل گرفته است.

محمدی‌لائینی یادآور شد: نیروهای ما می‌توانستند تلفات انسانی بیشتر را در حمله به پایگاه آمریکا بگیرند اما با حداقل تلفات این ماشین جنگی را از کار انداختند و خبرها حکایت از ۴۰۰ کشته و زخمی دارد.

وی به مقایسه سخنرانی رهبر معظم انقلاب و ترامپ اشاره کرد و گفت: ترامپ در سخنرانی‌هایش بسیار منفعلانه و با صدای لرزان صحبت کرد و عرضه نداشت تهدیدش را عملی کند اما رهبر معظم انقلاب قاطع صحبت کرد و اعلا م کرد این تنها یک سیلی بوده است و انتقام در راه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر یک رفراندوم بوده است و مردم نشان دادند که استقامت و مقاومت در مسیر انقلاب را می‌خواهند و از یک اسطوره انقلاب تجلیل کردند و این یک تجلیل باشکوه بوده است.

این مسؤول اظهار کرد: دولت‌مردان ما باید بدانند که امریکا کدام زبان را می‌فهمد؟ پشت میز مذاکره وقت گذاشتیم تحریم‌ها بیشتر شد و برجام را پاره کردند اما سپاه پاسداران با زبان عین الاسد صحبت کردند و آمریکا ترسید و امریکا تنها زبان زور را می‌فهمد و با یک زورگو باید با این زبان صحبت کرد.

محمدی‌لائینی افزود: پیام ما به ملت‌های منطقه به آمریکا امیدوار نباشند و آمریکا از خودش نمی‌تواند دفاع کند و آنها نباید به قدرت پوشالی آمریکا دل ببندند.

وی گفت: درس ولایت از بهترین فرازهای زندگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی بوده است و در سخنان دخترش درس ولایت را دیدیم و سردار سلیمانی خانواده‌ای ولایی و انقلابی تربیت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

*هرگونه اقدام آمریکا علیه ایران پاسخ دندان‌شکنی به همراه دارد

امام‌جمعه جویبار نیز گفت: کوچک‌ترین تعرضی از سوی آمریکا با پاسخ دندان‌شکنی از سوی جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وعده خود عمل کرد اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی سختی به آمریکا زد ولی انتقام سخت ما خروج کامل تروریست‌های آمریکایی از منطقه است.
 
وی بیان کرد: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کسی به آمریکا تیری شلیک نکرد ولی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و شجاعت کامل مهم‌ترین و امن‌ترین پایگاه نظامی آمریکا را موشک باران کرد.
 
امام‌جمعه جویبار خاطرنشان کرد: توان موشکی ایران بیش ازاین است ولی در همین میزان باعث شد آمریکا عقب‌نشینی کند و دست صلح و مذاکره دراز کند.
 
نادعلیزاده تصریح کرد: کوچک‌ترین تعرضی از سوی آمریکا با پاسخ دندانشکنی از سوی جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

, *هرگونه اقدام آمریکا علیه ایران پاسخ دندان‌شکنی به همراه دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتقام سخت اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه رامسر نیز گفت: انتقام سخت هم مستقیم است و هم نیابتی که سبب اخراج آمریکا از منطقه و پاک شدن رژیم صهیونیستی از صحنه عالم می شود.

,
, انتقام سخت اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است,
,
,

حجت الاسلام تقی پور در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: عمر حاج قاسم سلیمانی با برکت بود که سبب شد قبل از شهادت نیز مردم ایران به ایشان عشق بورزند.

وی با بیان اینکه از مواردی که می تواند آبروی اسلام را حفظ کرد، نظام اسلامی است اظهار داشت: یکی از وجوب حفظ نظام، خالی نکردن صحنه است و تکریم مردم از حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع ایشان، از مصادیق تقوا و حفظ این نظام بود.

امام جمعه رامسر با تقدیر و اقدام شجاعانه و به هنگام نیروی هوافضای سپاه و سردار سرافراز حاجی زاده جهت سیلی به آمریکای تروریست افزود: یاد پدر موشکی ایران سردار طهرانی مقدم را گرامی می داریم و از اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تکمیل قانون اقدام متقابل جهت تروریستی اعلام کردن نیروهای آمریکایی تشکر می کنیم.

وی با اشاره به شروع گام پنجم کاهش تعهدات هسته ای از سوی دولت محترم گفت: از دولت می خواهیم این مسیر را با قدرت ادامه دهد.

تقی پور با بیان اینکه کسی نیست که خبر شهادت سردار را شنیده باشد اما گریه نکرده باشد ادامه داد: سردار سلیمانی یار عزیز مقام معظم رهبری بود و اخلاص این شهید در عرصه نظامی بی سابقه بود.

خطیب جمعه رامسر با اشاره به اینکه حضور امت اسلامی از کربلا و کاظمین و نجف تا تهران و کرمان و مشهد و دیگر جاها در دنیا بی سابقه بود تصریح کرد: سپهبد سلیمانی در دیدار های مهم کشوری، در صف اول نمی نشست و خود را شان نمی داد که رهبری فرمودند که اگر تا کنون به کارهای حاج قاسم تحسین میکردم، امروز به آن تعظیم می کنم.

وی با اشاره به انتخاب سردار سرافراز حاج اسماعیل قاآنی به عنوان فرمانده جدید نیروی قدس سپاه گفت: سردار قاآنی نسخه دوم حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: ایشان زودتر از حاج قاسم وارد نیروی قدس شد و روابط دیرینه ای با جریانات مقاومت در آسیا دارد و قریب به ۲۰ سال جانشین حاج قاسم سلیمانی بوده است.

امام جمعه رامسر اظهار کرد: در سال های اخیر وقتی به حاج قاسم گفتند که بعد از شهادت چه کسی جایگزین شما می شود، نام سردار قاآنی را آوردند و رهبری انقلاب نیز آن را تایید کردند.

تقی پور با اشاره به اینکه سیلی اول را زدیم اما انتقام سخت ما پانزده مشخصه دارد افزود: از مشخصات مهم انتقام سخت، نمایشی نبودن آن است و که در ضربه به چند پایگاه منحصر نمی شود.

وی بیام کرد: انتقام سخت هم مستقیم است و هم نیابتی که سبب اخراج آمریکا از منطقه و پاک شدن رژیم صهیونیستی از صحنه عالم می شود.

امام جمعه رامسر، گروه های مقاومت مثل حوثی ها، فاطمیون، زینبیون، حزب الله و همه جبهه مقاومت را در صف نخست مقابله با آمریکای تروریست دانست و ادامه داد: زین پس آمریکای جنایتکار مخاطب اصلی این گروه ها برای مبارزه با تروریست است.

تقی پور در پایان با اشاره به اهمیت پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم از حسینیه امام خمینی (ره) گفت: دلیل این اقدام، اظهارات بی ادبانه و تهدید توخالی ترامپ برای بمباران این مکان با ارزش بود که رهبری انقلاب نیز یک ساعت در این مکان با شجاعت همیشگی سخنرانی کردند و ترامپ پَست، نتوانست هیچ کاری انجام دهد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه