اخبار داغ

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل:

ترامپ از پاسخ ایران ترسیده است

ترامپ از پاسخ ایران ترسیده است
بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل گفت: ترامپ کار احمقانه‌ای کرد، گویا از تبعات کار خود باخبر نبود و امروز از پاسخ ایران ترسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر ضربی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم، سردار قهرمان جهان اسلام بود که با وجود ایشان احساس امنیت می‌کردیم؛ پس از شنیدن خبر شهادت سردار، دوباره احساس کردم پدرم شهید شده است، سردار برای ما فرزندان شهدا پدر معنوی بود که از دست دادیم.
 
 وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، انقلابی در دنیا شکل داد، عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی تاثیر کمرنگ تری از حضورش نداشت؛ همان‌طور که در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌بینیم در خود آمریکا و کشورهای اروپایی و منطقه واکنش‌های زیادی از شهادت سردار انجام شد که بی‌نظیر بود.
 
بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل در ادامه تصریح کرد: ترامپ کار احمقانه‌ای کرد گویا از تبعات کار خود باخبر نبود و امروز از پاسخ ایران ترسیده است.
 
 این مسئول با تاکید بر این که انتقام سختی خواهیم گرفت، اظهار کرد: در زمانش با توجه به حضور مقام معظم رهبری جواب محکمی می دهیم و اگر نیاز باشد در سنگر حضور پیدا می کنیم و در مقابل ظلم خواهیم ایستاد.
 
وی در ادامه یادآور شد: ترامپ باید بداند که درست است در کشور سلیقه‌های مختلف سیاسی وجود دارد اما ما پای داشته‌هایمان و مقام معظم رهبری تا آخر ایستاده‌ایم.
 
 ضربی با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده ما فهمیدند قاسم سلیمانی‌های زیادی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و قطعا جواب سختی به آمریکا و هم پیمانانش خواهیم داد.
 
بخشدار امام‌زاده عبدالله در پایان خاطرنشان کرد: سپاه با مقابله به موقع خود توانست، خسارتی در مدت زمان کم به آنها وارد کند، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سیلی محکمی به آنها زدیم و ضعف آمریکا را به  دنیا ثابت کردیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه