اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه هرمزگان عنوان شد؛

بدرقه باشکوه شهید سلیمانی رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود

بدرقه باشکوه شهید سلیمانی رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود
ائمه جمعه هرمزگان با اشاره به تشییع باشکوه شهید سردار سلیمانی، اظهار کردند: بدرقه باشکوه شهید سلیمانی رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با اشاره به تشییع باشکوه شهید سردار سلیمانی، اظهار کردند: بدرقه باشکوه شهید سلیمانی رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بدرقه باشکوه شهید سلیمانی رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود

, بدرقه باشکوه شهید سلیمانی رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود,

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، ضمن تشکر از ملت ایران و همه دلبستگان به جبهه مقاومت به جهت حضور در مراسم بدرقه شهدای مقاومت گفت: دنیا رستاخیز ملت عاشورایی را از کاظمین تا کرمان مشاهده کرد و حقیقتا شهادت حاج قاسم عزیز مجموعه ای از اولین ها و ترین ها را با خود به همراه آورد.

,

بارانی، با یادآوری تشییع شهدای مقاومت در عراق و ایران و حضور جمعیت بیش از ۲۰ میلیون نفر در این مراسمات، اظهار کرد: بدرقه سردار سلیمانی و یارانش یک رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت و مرگ بر آمریکای بیست میلیونی بود.

,

وی، افزود: در حالی که دولت تروریست آمریکا قصد داشت پس از این جنایت رعب و وحشت را در جبهه مقاومت ایجاد کند؛ اما به لطف الهی و به برکت خون شهدا، دنیا شجاعانه ترین و جسورانه ترین و ضد استکباری ترین تشییع جنازه تاریخ را مشاهده کرد و با همین حضور باشکوه و غیرتمندانه اولین سیلی را به صورت آمریکا نواخت.

,

امام جمعه شهرستان پارسیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مظهر غرور ملی و عزت آفرینی برای ملت ایران معرفی کرد و ضمن تشکر از سیلی سخت فرزندان انقلابی ملت ایران در انتقام خون سردار سلیمانی، تصریح کرد: در حالی که آمریکایی ها با ترس و وحشت از انتقام شروع به زوزه کشیدن و پارس کردن علیه ملت ما کرده بودند، مدام تهدید می کردند، پیام می دادند، واسطه می فرستادند، تا جایی که تهدید علیه مقامات عالی نظام را مطرح کردند؛ اما همسنگران حاج قاسم سلیمانی اولین سیلی را محکم، قاطع و بدون ترس بر پیکره نحس و نجس ایالات متحده آمریکا وارد کردند.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، ادامه داد: اذعان تحلیل گران دنیا، جمهوری اسلامی با انتخاب سخت ترین، دورترین و راهبردی ترین پایگاه امریکا در منطقه ابهت پوشالی آنها را شکست در حالی که در ۷۵ سال گذشته حتی یک فشنگ به طور رسمی به طرف پایگاههای آمریکایی شلیک نشده بود.

,

بارانی، تاکید کرد: دنیا بداند این ملت و این امام از مرگ نمی هراسند، ما دلدادگان مکتب عاشورا و کربلاییم و شعارمان هیهات مناالذله است .

,

وی، حمله موشکی سپاه را اسم رمز عملیات جبهه مقاومت دانست و با تاکید بر خون خواهی سرداران مقاومت توسط جبهه مقاومت، عنوان کرد: آمریکایی ها دیگر در این منطقه خواب راحت نخواهند داشت و تنها راه چاره آنها این است که منطقه را ترک کنند و الا اگر دولت ها هم کوتاه بیایند، امت اسلامی و مجاهدین مسلمان علیه آنها بلند خواهند شد و آن روز یقینا این منطقه برای سربازان، افسران، تفنگداران و کماندوهای آمریکایی و ناتو جهنم خواهد شد و قطعا مقاومت انتقامی طوفانی و تمام کننده را انتخاب کرده است که در تاریخ برای آمریکایی ثبت شود .

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان، دشمن شماره یک دنیای اسلام را آمریکا و رژیم صهیونیستی معرفی کرد و خطاب به دولت های منطقه گفت: ما خواهان دوستی و برادری و اتحاد در بین ملت های منطقه هستیم و آنرا در عمل هم ثابت کرده ایم اما پس از شهادت سردار مقاومت، مناسبات منطقه تغییر کرده و این را بدانید که اگر در زمین بازی آمریکایی ها نقش ایفا کنید قطعا با برخورد شدید و محکم‌ مجاهدین عالم اسلام مواجه خواهید شد.

,

وی، افزود: به این گاوچران آمریکایی دل نبندید، آمریکا اگر قدرتی داشت از خود و حیثیت نداشته اش دفاع می کرد، خاک بر سر شما که اینقدر سلاح و تجهیزات از آمریکایی ها خریداری کرده اید، ما توصیه دوستانه می کنیم که از آن احمق آمریکایی و خل وضع انگلیسی دل بِکَنید و به دامان امت اسلام بازگردید که عزت همین مسیر پرافتخار است.

,

بارانی، با تشکر و قدردانی از مصوبات ضداستکباری مجلس و کاهش تعهدات برجامی دولت تصریح کرد: کار خوبی توسط دولت و مجلس انجام شد و امیدواریم سریعا این مصوبات اجرایی شوند.

,

امام جمعه پارسیان، همچنین با اشاره به نامگذاری بلواری در شهر پارسیان به نام سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از شهردار محترم و اعضای شورای شهر صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم که قدرشناسانه و به موقع این کار را انجام دادند و باید این بلوار تبدیل به نماد مقاومت و شهدای مدافع حرم در قلب شهرستان شود.

,

سردار سلیمانی نمونه کامل از اخلاص بود

, سردار سلیمانی نمونه کامل از اخلاص بود,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه سیریک اظهار کرد: حمله به عین الاسد، بمباران حیثیت آمریکا بود،آمریکا بداند که اگر خودش نیروهای خود را زنده از منطقه بیرون نبرد، باید جنازه آنها را با خود ببرد،حضور با شکوه مردم، یک «مرگ بر آمریکا» چند میلیونی بود و نشان داد که اولا انقلاب زنده است و اگر مسئولان از هر جناحی، در هر پستی انقلابی باشند، مورد حمایت و تجلیل مردم قرار میگیرند و ثانیا این حضور باشکوه، رأی مردم به گزینه مقاومت در مقابل سازش بود،سخن از مذاکره با شیطان بزرگ حماقتی بیش نیست و اگر کسی سخن از مذاکره با شیطان اکبر بزند، مردم بر دهان او خواهند زد.

,

امام جمعه شهرستان سیریک افزود: تشییع جنازه باشکوه و بی نظیر شهید سلیمانی، که خداوند ایشان را عزیز دلها کرد و همه عالم برای عظمت ایشان سر تعظیم فرود آوردند، همه نتیجه اخلاص ایشان بود.

,

وی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری جرأت حمله به پایگاههای آمریکایی را نداشته است. مهمتر از هرچیز شکستن ابّهت پوشالی آمریکا و توخالی بودن هیبت دروغین او در پیش چشم جهانیان و دوستان منطقه ای و بین المللی ایالات متحده است. . در حقیقت ما حیثیت آمریکا را بمباران کردیم.

,

امام جمعه سیریک ابراز کرد: نکته بسیار مهم عجز سامانه‌های پیشرفته آمریکا در رهگیری و انهدام موشک‌ها بود و همگی با کمترین خطا به هدف اصابت کردند. نکته مهم دیگر ساعت، پرتاب موشک بود که دقیقا همان ساعت حمله به شهید سلیمانی بود.

,

حیدری بیان کرد: این فقط یک سیلی بود و انتقام سخت در راه است. امریکا بداند که اگر خودش نیروهای خود را زنده از منطقه بیرون نبرد، باید جنازه آنها را با خود ببرد.

,

خطیب نماز جمعه سیریک تصریح کرد: عقب نشینی ذلت بار ترامپ در نطق چهارشنبه شب خود، حکایت از این دارد که آن چیزی که سایه جنگ را از سر کشوری بر می‌دارد، مقاومت فعال است نه انفعال و عقب نشینی.

,

وی خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مردم، یک «مرگ بر آمریکا»ی چند میلیونی بود و نشان داد که اولا انقلاب زنده است و اگر مسئولان از هر جناحی، در هر پستی انقلابی باشند، مورد حمایت و تجلیل مردم قرار میگیرند و ثانیا این حضور باشکوه، رأی مردم به گزینه مقاومت در مقابل سازش بود.

,

امام جمعه سیریک ابراز کرد: ابزار دشمن تهدید و تطمیع است. تهدید به حمله نظامی و تحریم و تطمیع با مذاکره و وعده گشایش اقتصادی. ولی ملت ما دیگر نه از تهدیدهای پوشالی آمریکا میترسد و نه فریب وعده های آمریکا را میخورد.

,

حجت الاسلام و المسلمین حیدری یادآور شد: آمریکا با ترور شهید سلیمانی بار دیگر ثابت کرد که زیرپاگذاشتن حقوق ملتها برای او اهمیتی ندارد. ثابت کرد که اهل تعامل و مذاکره و احترام به حقوق دیگران نیست. لذا دیگر سخن از مذاکره با شیطان بزرگ حماقتی بیش نیست. و اگر کسی سخن از مذاکره با شیطان اکبر بزند، مردم بر دهان او خواهند زد.

,

وی اضافه کرد: تاریخ گواه آن است که دشمنی آمریکا هم ذاتی است و هم مستمر و دائمی! نبایدگمان کرد با تغییر رئیس جمهور آمریکا دشمنی او کمتر خواهد شد و آن چیزی که انقلاب را پیروز کرد و در برهه های مختلف انقلاب را نجات داده است، «ایمان» و «غیرت دینی» مردم ما و جوانان ما است و تمام نقشه های دشمن برای این است که این دو عنصر مهم را تضعیف کند. لذا دلسوزان انقلاب باید برای تقویت این دو امر مهم تلاش کنند.

,

شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند

, شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند,

حجت الاسلام رکنی، امام جمعه بندرلنگه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و همچنین شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هفته ای که با شهادت سردار شهید و همرزمانش توسط نیروهای آمریکایی همراه بود یک هفته پر حرارتی را برای مومنان و دوستداران انقلاب اسلامی رقم زد.

,

حجت الاسلام رکنی بیان کرد: شهادت سردار موجب شروع انقلابی دیگر در بین کشورها و امت اسلامی شد و خفتگان را از خواب جهالت خود بیدار ساخت.

,

وی با بیان ویژگی های قابل وصف سردار شهید، مالک اشتر زمان، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی چنان در دلها جا داشت که مرزها را در نوردید لذا به جرات میتوان گفت تاریخ مثل او را کم دیده و یا مانند او در تاریخ وجود ندارد شهادت ایشان در تمام دنیا بازخورد گسترده ای داشت و عده ای زیادی به ویژه کسانی که با موافق انقلاب و نظام اسلامی نبودند از وی به عنوان سردار دلیر و شجاع یاد می کنند.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در تجمع مردم قم، تصریح کرد: حقیقتا صفت مالک اشتر زمان برازنده سردار رشید و شجاعی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، زیرا او هم شجاع و هم با تدبیر بود و با درایت و تدبیر خود بسیاری از مسائل را حل میکرد.

,

رکنی، اخلاص سردار شهید سلیمانی را از ویژگی بارز ایشان دانست و عنوان کرد: مالک اشتر زمان با اخلاص خود دلها را به سمت خود کشاند و باعث شد پیر و جوان دوست دار او باشند به این دلیل که اهل تظاهر، ریا، کسب مدارج عالی و پست های امروزی نبود، مرد عمل و جهاد در راه خدا بود؛ اهل جناح بندی نبود به شدت انقلابی بود و انقلاب و آرمان های نظام خط قرمز او بود.

,

وی، حضور تاثیر گزار سردار سلیمانی در کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه و لبنان و خنثی کردن نقشه های دشمن را برای انقلاب اسلامی حائز اهمیت خواند

,

وی ادامه داد: ملت ها امروز بیدار هستند و شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمانشان باعث وحدت بین امت اسلامی و ملت ها گردید و شهادت آنها زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

,

امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه هدف قراردادن پایگاه نظامی عین الاسد توسط سپاه پاسداران اسلامی را یک دستاورد فرا ملی دانست و اظهار کرد: جنایات آمریکا علیه انقلاب اسلامی همواره بر دنیا ثابت شده است و جنایات آنان همیشه گریبان گیرمردم بیگناه و بی دفاع اسلامی است.

,

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی هیچ گاه به دنبال کشتار مردم نبوده و نیست و این اقدام ایران تنها یک سیلی علیه امریکای جنایتکار است و شهادت سردار سلیمانی در دلهای مردم کشورهای غربی به عنوان سردار ملی شناخته شده است و این یک عظمت برای ملت ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه