اخبار داغ

امام‌ جمعه سرخس:

سردار سلیمانی بین جبهه حق وحدت ایجاد کرد

سردار سلیمانی بین جبهه حق وحدت ایجاد کرد
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه جنس کار حاج قاسم وحدت زا بود، گفت: استکبار به دنبال تفرقه و نزاع بوده و حیات استکبار و شیطان در نزاع و تفرقه است، درحالی‌که سردار سلیمانی بین جبهه حق وحدت ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری امام‌جمعه سرخس در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش که شب گذشته در مسجد روستای حسن‌آباد سرخس برگزار شد، گفت: حاج قاسم یکی از اولیای الهی و از مُخلَصین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: مُخلَص یعنی کسی که به خدا رسیده است؛ به خاطر نورانیت در جنگ و جهاد فضای رشد معنوی بسیار زیاد است و سنگرهای ما محل نزول ملائکه بوده است.

,

وی عنوان کرد: حاج قاسم ۴۰ سال در جهاد فی سبیل الله بوده است و نباید تعجب کنیم که این مرد بزرگ جزو اولیای الهی بوده است.

,

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: اولیای الهی به خدای متعال متصل شدند بنابراین نه ترسی از کسی دارند و نه حزن و اندوه دنیایی دارند و انسان می‌تواند به این مقام برسد.

,

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: تعلقات دنیایی جلوی رسیدن به این مقام را می‌گیرد.

,

وی با بیان اینکه دنیای استکبار و جبهه شیطان با یک مجاهدی طرف بود که این مجاهد تماماً تسلیم خدا بود، گفت: سردار سلیمانی هرجایی که خطر بود می‌رفت زیرا دلش با خدا بود و خدا برای او تصمیم می‌گرفت.

,

امام‌جمعه سرخس اظهار کرد: ابلیس نیز در شهادت حاج قاسم دست داشت و وقتی چنین شخصیتی که نزد خدا قرب دارد همه شیاطین جن و انس متحد شده بودند تا او را از بین ببرند.

,

جنس کار حاج قاسم وحدت‌آفرین بود

, جنس کار حاج قاسم وحدت‌آفرین بود, جنس کار حاج قاسم وحدت‌آفرین بود,

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: جنس کار حاج قاسم انبیایی است.

,

وی اذعان کرد: حاج قاسم غبارها را کنار زد و ما غیر از محرم چنین مجالسی سراغ نداریم، چون جنس کار حاج قاسم عاشورایی است و او است که ما را میزبانی می‌کند و باید کارهای ما نیز مانند حاج قاسم شود.

,

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه هر شب باید حاج قاسم را یاد کنیم که امنیت را برای ما ارمغان آورد، بیان داشت: جنس کار حاج قاسم وحدت زا بود و باید تفرقه را دور کنیم و باید این کینه‌هایی که بین ما است برطرف شود و دنیا خیلی کوتاه است.

,

وی خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال تفرقه و نزاع است و حیات استکبار و شیطان در نزاع و تفرقه است درحالی‌که سردار سلیمانی بین جبهه حق وحدت ایجاد کرد.

,

عیسی صفری، فرمانده سپاه سرخس نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: سردار سلیمانی در مکتبی رشد کرد که در قالب انقلاب اسلامی در برابر جبهه شیطان ایستاده است.

,

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: آن‌هایی که می‌گویند دین نمی‌تواند به بشر خدمت کند و مدیریت کند ببینند سردار سلیمانی و خدمات ایشان را که محصول دین و انقلاب اسلامی بود.

,

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نشان داد که می‌توان مدیریت دین را داشت؛ مدیریتی که مردم در آن هدف هستند نه ابزار و در آن به دنبال سعادت هستند.

,

صفری با بیان اینکه سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود، افزود: از ویژگی‌های بارز ایشان خلوص ایشان بود و با شهادت این سردار خط حق و باطل به‌روشنی مشخص شد.

,

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی خط دشمن را به‌خوبی می‌شناخت، تأکید کرد: باید در مقابل دشمن کنشی عمل کنیم.

,

وی اظهار کرد: در موضوع شهادت سردار سلیمانی خود شیطان وارد میدان شد.

,

خون شهید سلیمانی جبهه حق را متحدتر کرد

, خون شهید سلیمانی جبهه حق را متحدتر کرد, خون شهید سلیمانی جبهه حق را متحدتر کرد,

صفری با بیان اینکه شهید سلیمانی با شهادتش یک زلزله را به راه انداخت، بیان کرد: خون این شهید همه‌چیز را به هم ریخت و جبهه حق را متحدتر و جبهه شیطان را بی‌نظم‌تر کرد.

,

فرمانده سپاه سرخس عنوان کرد: عده‌ای با دوقطبی معیشت و انتقام به دنبال تفرقه انداختن بین جبهه حق هستند که این کار نیز کار منافقان است.

,

وی افزود: در گام دوم انقلاب و با شهادت سردار مسئولیت‌های ما سنگین‌تر است و مطمئن هستیم که با روحیات سردار قاآنی نقشه راه حاج قاسم ادامه پیدا خواهد کرد.

,

صفری تصریح کرد: انتقام سخت ما خروج نیروهای آمریکایی از منطقه است و سردار سلیمانی یک رستاخیز ایجاد کرد و فقط خون امام حسین می‌توانست اسلام را زنده نگه دارد و خون سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب خون تازه‌ای به مسیر انقلاب داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه