اخبار داغ

«جوکر» دستگیر شد

«جوکر» دستگیر شد
خواکین فینیکس بازیگر نقش «جوکر» که به تازگی برنده گلدن گلوب شده است با حضور در همایش اعتراض به گرمایش زمین دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، خواکین فینیکس که هفته پیش برای بازی در فیلم «جوکر» جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد را کسب کرد، دیروز ۱۰ ژانویه (جمعه ۲۰ دی ماه) در تظاهرات گرمایش زمین در واشینگتن بازداشت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مارتین شین از دیگر بازیگران سرشناس بود که همراه فینیکس بازداشت شد.
,
 
,
آنها در تظاهراتی بازداشت شدند که توسط جین فوندا برای اعتراض به گرمایش سازماندهی شده بود و حدود ۳۰۰ نفر در آن شرکت کرده بودند. بازیگران دیگری که در این راهپیمایی حضور داشتند شامل مگی جیلنهال و سوزان ساراندون بودند که همگی درباره گرمایش زمین، گوشت و صنعت مواذ غذایی و تغییرات آب هوا صحبت کردند.
,
 
,
به گفته پلیس ۱۴۷ نفر از این تظاهر کنندگان بازداشت شدند.
,
 
,
از ماه اکتبر تاکنون فوندا با شرکت در تظاهرات مشابه چند بار بازداشت شده بود. سم واتراستون، تد دانسون، روزانا آرکت، سالی فیلد و کاترین کر دیگر بازیگرانی بودند که در تظاهرات قبلی حضور داشتند.
,
 
,
فینیکس در مراسم دیروز روی صحنه در کنار فوندا حاضر شد و سخنرانی کوتاهی ادا کرد. فوندا از وی به عنوان «یکی از بزرگ‌ترین بازیگران زنده امروز» یاد کرد.
,
 
,
فینیکس گفت: گاهی فکر می‌کنم که برای مبارزه با گرمایش زمین یا تغییرات آب و هوایی چه کاری از دست‌مان برمی‌آید اما همین امروز و فردا می‌توان با تصمیم در مورد اینکه چه چیزی مصرف کنیم کاری انجام دهیم.
,
 
,
وی افزود: صنعت گوشت و غذا سومین دلیل تغییرات آب و هوایی است. مسایلی وجود دارد که نمی‌توان مانع‌شان شد. من امروز با هواپیما به اینجا آمدم، اما می‌توانم در مورد چیزهایی که می‌خورم انتخاب داشته باشم. همین امروز، الان، و فردا با تصمیم درباره مصرف می توانیم کار درست را انجام دهیم.
,
 
,
فینیکس در مراسم گلدن لگوب هم سخنرانی مشابهی داشت و از منوی غذاهای گیاهی گلدن گلوب تمجید کرد.
,
 
,
فینیکس در حالی بازداشت شده که چند روز دیگر نامزدهای اسکار ۲۰۲۰ معرفی می‌شوند. او ممکن است برای چهارمین بار پس از «گلادیاتور»، «مرشد و «سر به راه باش» نامزد اسکار شود.
,
 
,
مارتین شین هم به عنوان یک فعال حقوق حیوانات سخنرانی تاثیرگذاری انجام داد.
,
 
,
منبع: مهر
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه