اخبار داغ

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

شهید سلیمانی به‌معنای واقعی، انقلابی بود

شهید سلیمانی به‌معنای واقعی، انقلابی بود
نماینده ولی فقیه در استان زنجان شهادت سپهبد سلیمانی را موجب ترمیم گسست جامعه عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی انقلابی به معنای واقعی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: امسال به چند دلیل برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید متفاوت تر از سال گذشته برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه یک سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می گذرد و باید مردم، مسئولان و مخاطبان بیانیه گام دوم به میدان آمده و بگویند چه کرده اند؟ افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه است که باید توسط مخاطبان ریل گذاری می شد.

,

*ضرورت تشکیل 7 کارگروه اندیشه روز در خصوص بیانه گام دوم

, *ضرورت تشکیل 7 کارگروه اندیشه روز در خصوص بیانه گام دوم, *ضرورت تشکیل 7 کارگروه اندیشه روز در خصوص بیانه گام دوم,

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در جلساتی که با نخبگان و صاحبنظران برگزار شد گزارش های پراکنده ای در این زمینه ارائه شد اما ضروری است کارها جمع بندی و هفت کارگروه اندیشه ورز در این زمینه تشکیل شده و گزارش ها کامل شود.

,

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شهید سپهبد قاسمی سلیمانی در پیروزی جبهه مقاومت، بیان داشت: وی به اندازه ای مستحاب الدعوه بود که حتما زندگیش با شهادت تمام می شد، صفای باطنی و عنایت خداوند بر امت و جبهه مقاومت موجب شد تا شهادت ایشان مظلومانه باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی به دنیا ثابت که آمریکا به عنوان مدعی مدیریت دنیا کار بزرگی انجام نداده است اما صدور تفکر مقاومت موجب شد تا شخص رئیس جمهور چنین دستوری را صادر کرد.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه حتی از دیدگاه تحلیگران غربی هم به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی برای آمریکا برد و نقطه قوت محسوب نمی شود، افزود: امروز تفکر مقاومت در جای جای دنیا رسوخ یافته و آمریکا به شدت این موضوع هراس دارد.

,

آیت الله خاتمی شهادت سپهبد سلیمانی را موجب ترمیم گسست جامعه عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی انقلابی به معنای واقعی بود.

,

وی برضرورت توجه به ایجاد انسجام در جامعه و گروه ها در برنامه هایی دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد برنامه های دهه فجر رنگ و بوی انتخاباتی جناحی را بگیرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان یادآور شد: ضروری است برنامه هایی دهه فجر انقلاب اسلامی رنگ و بوی انقلابی گرفته و برنامه های کارگروه ها ارزیابی شده و یک هفته بعد از پایان مراسم ارائه شود.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سخنران 22 بهمن باید کسی باشد که ما را به انسجام،ولایت مداری و بصیرت افزایی دعوت کند،ادامه داد: نباید سخنرانی دعوت شود موجب گسست در جامعه شود.

,

*داعش بی رحم نوکر آمریکا

, *داعش بی رحم نوکر آمریکا, *داعش بی رحم نوکر آمریکا,

استاتدار زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: داعش بی رحم ترین نوکر آمریکای ظالم و فاسد است که خوشحالی خود را از شهادت سردار سلیمانی رسما اعلام کرد.

,

حقیقی با اشاره به تلاش های آمریکا و ازناب آن برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی،بیان داشت: عظمت حضور مردم ترامپ را کشت.

,

این مسئول برضرورت عملیاتی وارد شدن در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم اعتماد سازی کرده ،عامل وحدت بوده و قدردان مردم باشیم.

,

استاندار زنجان ادامه داد: حضور مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و نباید اجازه داد عده ای از این حضور برای کاندیداتوری خود در انتخابات سوء استفاده کنند.

,

حقیقی افزود: امروز اسامی افراد تایید صلاحیت شده ابلاغ می شود و به زودی جلساتی با این کاندیداها جلسه برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه