اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بزرگترین تجمع بانوان فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

بزرگترین تجمع بانوان فاطمی در زنجان برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،300 مبلغ در مناطق مختلف استان حضور می یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سعید احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه، روحانیون و مبلغان دینی استان زنجان به‌منظور تعمیق فرهنگ فاطمی، گسترش معارف دینی و پاسخگویی به شبهات مردم به مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان اعزام می ‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: به دلیل تقارن شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه،برنامه های این ایام در 50 روستای استان زنجان با حضور روحانیون مستقر در مساجد محوری برگزار می‌شود.

,

این مسئول از نواختن زنگ فاطمی با همکاری اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی و آموزش و پرورش استان زنجان در مدارس و دبیرستان‌های دخترانه همزمان با 12 بهمن ماه امسال خبرداد و گفت: اجتماع بزرگ فاطمی نیز در مرکز استان برگزار می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اجتماع بانوان فاطمی در سال های گذشته در برخی شهرستان‌های استان از سال گذشته برگزار شده است، افزود: امسال نیز تلاش می شود این برنامه در حسینیه اعظم زنجان یا مصلی خاتم الانبیا برگزار شود.

,

حجت الاسلام احمدی از اجرای برنامه های مختلف مذهبی توسط هئیت های مذهبی شاخص استان زنجان در محلات خبرداد و گفت: تبیین مقاومت فاطمی و تشریح پیام حضرت زهرا(س) از جمله اهداف این برنامه ها محسوب می شود.

,

وی با بیان اینکه در فاطمیه اول برنامه های مختلفی از سوی هئیت‌های مذهبی استان اجرایی شد، گفت: در برنامه ها امسال بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز پیش بینی شده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه