اخبار داغ

مبارز لندنی می‌گوید؛

ترامپ عامل تقویت تروریسم است

ترامپ عامل تقویت تروریسم است
مردی 38 ساله لندنی فاش کرد که چطور با تروریست‌ها مقابله کرده و ترامپ را علت رشد تروریست‌ها دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مردی که با  تروریست پل لندن مقابله کرده، دونالد ترامپ با سیاست خصمانه ای که در خاورمیانه دارد را به تغذیه و تقویت ترور متهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی افزود که این امر، مهاجمان قاتل بیشتری مانند شخصی که او و دیگران با آنها روبرو شده اند را پرورش خواهد داد.
,
 
,
"دارین فراست" همچنین تصمیم ترامپ برای ترور سردار قاسم سلیمانی را نیز محکوم کرد و افزود: "نسل بعدی تروریست ها نیز اینگونه ظهور خواهند کرد و ما باید اکنون آنها را محکوم کنیم."
,
 
,
فراست 38 ساله که برای اولین بار مصاحبه اش را با جزئیات ارائه داد. وی با وجود اینکه آگاهی داشت که شخص تروریست یک دستگاه انفجاری پوشیده چگونگی مقابله با تروریست ها را فاش کرد.
,
 
,
او توضیح داد که چگونه در هفته های بعد از این موضوع به جرم بازمانده حادثه دستگیر شد.
,
 
,
به گزارش theguardian، فراست کمپینی را با عنوان "خاموشی نفرت" راه اندازی کرده تا از مهربانی به عنوان پادزهر افراط گرایی حمایت کند. "روری استوارت" وزیر پیشین زندان ها و کاندیدای شهرداری لندن از او حمایت کرده است.
, theguardian,
 
,
فراست گفت که تصمیم به ترور قاسم سلیمانی در این وضعیت بسیار اشتباه بوده و باعث واکنش عجیبی خواهد شد. هشدار وی در حالی مطرح شد که "کرسیدا" کمیسر پلیس متروپولیتن گفت که طی این هفته نیروهای وی نسبت به اقدامات احتمالی داخل انگلیس از این بحران به حالت آماده باش بودند.
,
 
,
وی افزود: "ترامپ کیست که می تواند اینگونه تأثیراتی را در تمام زندگی ما داشته باشد؟"
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
فراست همچنین جریان خنثی سازی حوادث تروریستی در انگلیس را توضیح می دهد و می گوید که بسیار وحشتناک بود و مثل فیلمی بود که با سرعت 100 مایل در ساعت از مغز من عبور می کرد. من واقعاً احساس افسردگی و کمبود می کنم، اما به کارهایی که انجام دادم افتخار می کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه