اخبار داغ

آیت الله کعبی:

رسانه های مقاومت خط آتش انتقام سخت را فعال نگه دارند/ رسانه های مقاومت میدان دار، جنگ ترکیبی دشمن باشند

رسانه های مقاومت خط آتش انتقام سخت را فعال نگه دارند/ رسانه های مقاومت میدان دار، جنگ ترکیبی دشمن باشند
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیانیه نیروهای مسلح نشان دهنده صراحت و تقوای نظام اسلامی و رهبری است،گفت: رسانه های مقاومت باید فعال و هوشمند و میدان دار میدان جنگ ترکیبی دشمن باشند؛ رسانه ها نقش تعیین کننده ای در اخراج آمریکا از منطقه بر عهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله عباس کعبی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در مسجد رفعت قم برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهدا مقاومت، اظهار داشت: پیام سیلی به عین الاسد پیام اقتدار، عزت ، عظمت نظام اسلامی و نیروهای مسلح و شکست هیمنه پوشالی نظام استکباری آمریکاست.

چشم انداز انتقام سخت اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است
وی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود به آمریکا حمله نظامی کند و این ضربه برای آنها تحمل ناپذیر است.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه از ابتدا نظر رهبری و مردم انتقام سخت بود، گفت: انتقام سخت یک فرآیند تدریجی و مرحله ای است و اقدام دفعی و نقطه ای نیست وهدف گذاری و چشم انداز انتقام سخت اخراج نیروهای فساد انگیز آمریکا از منطقه است.

اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه واجب شرعی است
وی اضافه کرد: در این زمینه روحانیت و حوزه های علمیه در قم و نجف و در همه جهان اسلام وظیفه دارند که حداقل اعلام کنند که وجود پایگاه های آمریکا در منطقه نامشروع است واخراج نیروهای آمریکایی از منطقه واجب شرعی است.
آیت الله کعبی با اشاره به نقش رسانه ها در این زمینه، گفت: رسانه ها باید بر فشار روانی خود به دشمن ادامه دهند و اجازه ندهند دشمن اولویت های رسانه ای ما را تعیین کند و همچنان خط خبری کشور باید شهادت حاج قاسم و پیامدهای آن و انتقام سخت باشد.

رسانه های مقاومت میدان دار، جنگ ترکیبی دشمن باشند
وی افزود:رسانه های مقاومت باید فعال و هوشمند و میدان دار میدان جنگ ترکیبی دشمن باشند؛ رسانه ها نقش تعیین کننده ای در اخراج آمریکا از منطقه بر عهده دارند.

رسانه های مقاومت خط آتش انتقام سخت را فعال نگه دارند
این استاد حوزه  با تاکید بر اینکه رسانه های مقاومت باید خط آتش انتقام را فعال نگه دارند، گفت: انتقام سخت دارای چند وجه است که یک ضلع آن انتقام نظامی است که گام نخست در عین الاسد اتفاق افتاد و ضلع دوم انتقام بهره مندی از فناوری های رسانه ای است و همه باید این انتقام نرم را شکل بدهند.
وی تاکید کرد: دشمن در جنگ نرم قصد دارد رسانه ها را وادار به عقب نشینی، سکوت، انفعال و وادادگی کند.
آیت الله کعبی گفت: این موضوع بسیار مهم است که پس از ضربه سنگین عین الاسد معادلات آمریکا را بهم ریخت و ترامپ را به لرزه انداخت ولی امپراطور رسانه ای دشمن به گونه ای اقدام کرد که معادله شکست دشمن را به پیروزی تبدیل کند و در این زمینه برنامه ریزی زیادی انجام داده است.

جنگ رسانه ای ضلع مهم انتقام سخت از دستگاه استکبار است
وی خاطرنشان کرد: جنگ رسانه ای ضلع مهم انتقام سخت از دستگاه استکبار است.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی های شهیدقاسم سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام(ره) و رهبری است که دارای ویژگی های بسیار شاخصی است که وی را ممتاز و در تراز انقلاب اسلامی در عرصه مدیریت و فرماندهی و راهبردی کرده است.
وی ادامه داد: در جلسه ای مقام معظم رهبری فرمودند اگر 8 میلیون نیروی مومن، انقلابی و پای کار تربیت شود همه مسائل کشور حل می شود، یعنی اگر 10 درصد کشور مومن و انقلابی و پای کار و همچنین ولایت مدار باشند مشکلات کشور رفع شدنی است.
آیت الله کعبی با اشاره به اینکه تشییع میلیونی شهید سلیمانی نشان داد ملت ایران زنده است و به اسلام و انقلاب اعتقاد دارد، گفت: تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی که در مشهد، اهواز، قم، تهران و کرمان برگزار شد که پیام بزرگ ملت ایران بود و نشان داد ملت حقیقتا قدر شهید و شهدا را به خوبی می داند و شهید حاج قاسم سلیمانی برای ترامپ و دستگاه استکبار خطرناک تر از سردار سلیمانی زنده است.

شهادت حاج قاسم پیوند نسل ها با فرهنگ جهاد و شهادت را ایجاد کرد
وی ادامه داد: نسل دفاع مقدس با نسل دفاع از حرم پیوند خورده و نوجوانان و جوانان آرزو می کنند همانند سردار سلیمانی باشند و این موضوع رسالت آموزش و پرورش را بیشتر می کند تا درس زندگی حاج قاسم را بنویسند.

بیانیه نیروهای مسلح نشان دهنده صراحت و تقوای نظام اسلامی است
وی اضافه کرد: اجازه ندهیم اولویت خبری توسط رسانه های استکبار مشخص شود ورسانه های داخلی در این زمینه وظیفه مهمی را بر عهده دارند، بیانیه نیروهای مسلح نشان دهنده صراحت و تقوای نظام اسلامی و رهبری است و اگر نظام مرتکب خطایی شود حتی اگر برای نظام هزینه داشته باشد با مردم صداقت دارد و نظامی که مبتنی بر صداقت است مشکلاتش حل می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا، ,  قم فردا,  قم فردا, ،,
,
, چشم انداز انتقام سخت اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است,
,
,
,
, اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه واجب شرعی است,
,
,
,
, رسانه های مقاومت میدان دار، جنگ ترکیبی دشمن باشند,
,
,
, رسانه های مقاومت خط آتش انتقام سخت را فعال نگه دارند,
,
,
,
,
, جنگ رسانه ای ضلع مهم انتقام سخت از دستگاه استکبار است,
,
,
,
,
,
, شهادت حاج قاسم پیوند نسل ها با فرهنگ جهاد و شهادت را ایجاد کرد,
,
,
, بیانیه نیروهای مسلح نشان دهنده صراحت و تقوای نظام اسلامی است,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه