اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در دیدار با خانواده جان‌باختگان حادثه کرمان:

بررسی ابعاد مختلف حادثه کرمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس

بررسی ابعاد مختلف حادثه کرمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: لازم است نشستی مشترک با حضور وزیر کشور به عنوان متولی حوزه امنیت داخلی کشور در مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی برگزار شود و بررسی ابعاد مختلف حادثه صورت گیرد تا گزارش به صورت جامع و کامل ارائه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با خانواده جانبخاتگان حادثه غمناک شهر کرمان گفت: موضوع این  حادثه تلخ در دستور کار مجلس خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی اظهار کرد: انتظار از شخص استاندار و مسئولان اجرایی است که به این موضوع بی تفاوت نباشند و سرکشی به اسیب دیده ها نیز صورت گیرد.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: ما این هفته در مجلس موضوع امکان قرار گرفتن این جانبختگان در زمره شهدا را از طریق نامه ای به رهبری پیگیری می کنیم و با توجه به ویژگی های این حادثه و شرایط خاصی که در مراسم معنوی رخ داده، در صورت صلاحدید رهبری به عنوان شهدا محسوب شوند تا التیامی بر خانواده جانبحتگان باشد.

,

پور ابراهیمی خاطرنشان کرد: نشست مشترک با حضور وزیر کشور به عنوان متولی حوزه امنیت داخلی کشور در مجلس برگزار شود با حضور در کمیسیون امنیت ملی بررسی ابعاد مختلف حادثه صورت گیرد و گزارش به صورت جامع و کامل باید ارائه گردد و اعزام تیم تخصصی از وزارت کشور در دستور کار قرار می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه