اخبار داغ

حاشیه سازی‌های ضد انقلاب در ماجرای حادثه هواپیما/وقتی صداقت، آب پاکی را روی دست همه ریخت

حاشیه سازی‌های ضد انقلاب در ماجرای حادثه هواپیما/وقتی صداقت، آب پاکی را روی دست همه ریخت
سپاه پاسداران شجاعانه و مردانه بدون کتمان و پنهان کاری علت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ را اعلام کرد که نشان دهنده «صداقت» بزرگترین پایه نظام و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، ۱۸ دی ماه بود که خبری تلخ مبنی بر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اکراین با داشتن ۱۴۷ مسافر لحظاتی پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار سانحه شده و سقوط کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

در این حادثه همه سرنشینان هواپیما جان خود را از دست دادند که از این تعداد سرنشین هواپیما، ۳۲ مسافر غیر ایرانی و مابقی ایرانی بودند.

,

ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

, ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی, ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی,

پس از ترور شهید سلیمانی در فرودگاه بغداد و خشم و انزجار ملت ایران با هدف انتقام سخت از دشمنان، شرایط بسیار حساسی بود، ملت ایران یکپارچه فریاد «انتقام سخت» را در جای جای کشور سر می دادند و از سوی دیگر ترامپ گزافه گویی هایی را مبنی بر اینکه اگر ایران پاسخی دهد ۵۲ نقطه را برای پاسخ آماده کرده است مطرح کرد.

,

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند که دوران بزن و در رو تمام شده است، اگر دشمن یکی بزند ۱۰ تا می خورد، این در حالیست که تنها چند روز پس از شهادت سپهبد سلیمانی، تعدادی موشک سپاه به سمت پایگاه های نظامی آمریکا در عراق شلیک شد.

,

سیلی سپاه پاسداران به دشمن

, سیلی سپاه پاسداران به دشمن, سیلی سپاه پاسداران به دشمن,

اقدامی غرور آفرین که از آن به عنوان سیلی انتقام یاد می شود و هنوز آماری دقیق از میزان کشته و زخمی های این اقدام منتشر نشده است و همین شلیک موشک ها به سمت دشمن، ملت ایران را خوشحال کرد که دشمن بداند با چه ملتی روبه رو است.

,

اما در ۱۸ دی ماه در حالی که شرایط در حساس ترین زمان ممکن به سر می برد، خبر سقوط و انفجار یک هواپیما منتشر شد، در ابتدا علت دقیق این حادثه مشخص نشده بود اما از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران همواره بر پایه صداقت بنا شده، ۷۲ ساعت بعد از ماجرا، سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه جمهوری اسلامی ایران، مردانه، با شجاعت و با صداقت علت این حادثه را تشریح کرد.

,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با صراحت اعلام کرد که فضای کشور کاملا آماده باش بوده و در حالی که باید همه پروازها لغو می شد، اما این هواپیما پرواز کرد و به دلیل خطای صورت گرفته این اتفاق رخ داده است.

,

صداقت فرمانده هوا فضای سپاه

, صداقت فرمانده هوا فضای سپاه, صداقت فرمانده هوا فضای سپاه,

این بار نیز سپاه، صداقت را بر همه چیز ترجیح داد، طعنه های بیهوده اهمیتی ندارد و به جرات می توان گفت فرمانده هوا فضای سپاه جمهوری اسلامی با صداقت ترین فردی بود که جلوی دوربین حاضر شد و تقصیر این حادثه را قبول کرد؛ در هیچ کجای دنیا اینگونه فرماندهان عالی رتبه با صداقت صحبت نمی کنند که سردار حاجی زاده همه زوایای این حادثه را ریز به ریز و جزء به جزء تشریح کرد.

,

اما روی دیگر سکه آنجاست که عده ای از آب گل آلود و ازغم از دست دادن ۱۷۴ نفر و داغدار بودن خانواده های آنها، می خواهند ماهی بگیرند، این موضوع برایشان یک سوژه شده تا هر آنچه عقده دارند بر سر سپاه بریزند و این گونه خودشان را سبک کنند.

کم نیستند حوادث و اتفاقاتی که در دنیا کتمان می شوند، حوادثی مانند سقوط هواپیما در برخی از نقاط دنیا که علت آنها مشخص نمی شود و بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شود اما سپاه با صداقت بیان کرد و اعلام این اشتباه نیز گواه این صداقت است.

,
,
,

امنیت کشور مرهون تلاش پاسداران 

, امنیت کشور مرهون تلاش پاسداران , امنیت کشور مرهون تلاش پاسداران ,

عده ای که می کوشند از این اتفاق سواستفاده کنند، بدانند همین سپاه است که سبب شده دشمن جرات نگاه کج به ایران را نداشته باشد، غیورمردان ایرانی در سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح سالهاست سینه سپر کرده و اجازه نمی دهند کسی کج به این آب و خاک نگاه کند.

,

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی سپاه پاسداران است که مخلصانه و خاصلانه در حال خدمت هستند و در سخت ترین شرایط مردانه ایستاده اند تا در عرصه های مختلف ایران با اقتدار و عظمت همراه باشد.

,

ضد انقلاب یک روز برای مشکلات اقتصادی کاسه داغ تر از آش می شود و یک روز دیگر به بهانه جدید و این بار تلاش دارد تا دغدغه چندین ساله خود را بیرون بریزد اما قطعا این بار تیر ضد انقلاب به سنگ می خورد چرا که صداقت سپاه و دلسوزی سبز پوشان در این سالها برای ملت ایران ثابت شده است.

,

ضد انقلاب و دشمنان نیز چشم و گوش خود را باز کنند، اجازه داده نمی شود که عده ای در این حادثه تلخ که همه ما نیز داغدار آن هستیم سواستفاده کنند، اینکه سپاه با این عظمت شجاعانه و مردانه بدون کتمان و پنهان کاری این اشتباه را اعلام کرد نشان دهنده «صداقت» بزرگترین پایه نظام و انقلاب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه