اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

درست نوشتن بهتر از درشت نوشتن است/رسانه ها از شایعات جلوگیری کنند

درست نوشتن بهتر از درشت نوشتن است/رسانه ها از شایعات جلوگیری کنند
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برخی رسانه ها معایب و نواقص را درشت می نویسند اما یکی از رسالت های رسانه ها مطالبه گری صحیح و به جا است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عصر امروز در دیدار اعضای بسیج رسانه با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای هم رزمش اظهار کرد:  بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، سپاه سیلی محکمی را به گوش دشمنان زد.

وی با اشاره به اینکه تلخی بعد از این حادثه ، سقوط هواپیمای مسافر بری است تصریح کرد: فرمانده هوا و فضا ورود پیدا کرده و این موضوع را اعلام نموده است و این خود مسئولیت بسیار سنگینی برای ما است.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه دشمن فضاسازی زیادی کرده است اذعان داشت: مصیبت سقوط هواپیما بسیار سخت است .

وی با تاکید بر اینکه رسانه های ما در این برهه رسالت بسیار سختی را بر عهده دارند گفت: رسانه های می توانند از بسیاری شایعات جلوگیری کنند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه برخی رسانه ها معایب و نواقص را درشت می نویسند گفت: یکی از رسالت های رسانه ها مطالبه گری صحیح و به جا است .

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی 40 سال دوید تا به آرزویش رسید اظهار کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دنبال شهادت بود او شهید شد و به آرزویش رسید ما نیز باید رهرو او باشیم.

سردار اکبری تصریح کرد: بزرگترین هدف سردار شهید سلیمانی اتحاد جهان اسلام بود و امروزه  پشتیبانی و وحدت نیاز کشور ما است، قدرت نظام جمهوری اسلامی ملت ایران هستند، سپهبد شهید سلیمانی یکی از برجسته ترین ژنرال های نظامی جهان و از طرفی یک عارف، معلم، روحانی، سیاستمدار بی نظیر بود.
 
وی با اشاره به شخصیت سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک خصوصیت بزرگی داشت که اگر ما نیز داشته باشیم موجب محبوبیتمان در بین آحاد مردم خواهد شد، حاج قاسم ذلیل بود در مقابل خداوند و عزیز شد در مقابل مردم و سرباز ولایت بود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه