اخبار داغ

به علت بارش برف طی ۴۸ ساعته گذشته؛

تمام راه‌های روستایی و فرعی تربت حیدریه مسدود است

تمام راه‌های روستایی و فرعی تربت حیدریه مسدود است
معاون فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام راههای روستایی و محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی تربت حیدریه مسدود است، افزود: به علت بارش برف طی ۴۸ ساعته گذشته محور تربت حیدریه به مشهد و تمام راههای روستایی نیز همچنان مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان کریمی، معاون فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام راههای روستایی و محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی تربت حیدریه مسدود است، افزود: بعلت بارش برف طی ۴۸ ساعته گذشته محور تربت حیدریه به مشهد و تمام راههای روستایی نیز همچنان مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: پرسنل شهرداری و راهداری از شب گذشته در حال بازگشایی معابر اصلی هستند و بازگشایی تمام معابر زمان برخواهد بود.

,

کریمی گفت: شهرداری از شب گذشته با شن و نمک و ماشین آلات خود مشغول بازگشایی معابر و در حال حاضر معابر اصلی شهر تربت حیدریه باز، اما تردد با سختی انجام می شود.

,

وی بیان داشت: با توجه به حجم برف برخی افراد در برخی نقاط شهر که خودرو دارند فعلا نمی توانند از وسیله نقلیه خود استفاده کنند، ازطرفی وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی از ساعت ۷ صبح مشغول به سرویس دهی هستند.

,

معاون فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در خصوص ساعت تاخیر حضور کارمندان در ادارات، تصمیم با استانداری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه