اخبار داغ

امدادرسانی مرزبانان میناب به سیل‌زدگان کرگان+عکس

امدادرسانی مرزبانان میناب به سیل‌زدگان کرگان+عکس
فرمانده دریابانی هرمزگان گفت: با افزایش سطح آب در روستای کرگان و زیر آب رفتن خانه ها و اهمیت جان و مال مرزنشینان برای مرزبانان، به جهت امداد رسانی و کاهش خسارت جانی و مالی به مردم مرزنشین، پایگاه دریابانی میناب اقدام به اعزام مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی کرگان به همراه تجهیزات برای جلوگیری از ورود آب به داخل منازل و خروج آب از منازل مرزنشیان را کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ حسین دهکی، فرمانده دریابانی هرمزگان اظهار کرد: بارش شدید باران در روز گذشته موجب وقوع سیلاب و ایجاد خسارت های سنگینی به روستای مرزنشین کرگان در شهرستان میناب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دهکی افزود: مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی کرگان شهرستان میناب بر حسب ضرورت و وظیفه ذاتی خود، از نخستین ساعات این سانحه طبیعی و جاری شدن سیل در روستای مرزی کرگان، امداد رسانی به مرزنشینان سیل زده را در دستور کار خود قرار داده و بلافاصله مرزبانان این پاسگاه در اجرای طرح همت، به داخل روستا اعزام و در جهت کاهش هر گونه خسارت جانی و مالی، خدمات رسانی و کمک به مرزنشینان گرفتار در سیلاب آغاز و دامنه اقدامات خود را در این منطقه را افزایش دادند.

,

, ,

این مقام ارشد دریابانی استان هرمزگان اذعان کرد: با افزایش سطح آب در روستای کرگان و زیر آب رفتن خانه ها و اهمیت جان و مال مرزنشینان برای مرزبانان، به جهت امداد رسانی و کاهش خسارت جانی و مالی به مردم مرزنشین، پایگاه دریابانی میناب اقدام به اعزام مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی کرگان به همراه تجهیزات برای جلوگیری از ورود آب به داخل منازل و خروج آب از منازل مرزنشیان را کردند.

,

, ,

فرمانده دریابانی استان هرمزگان ادامه داد: سطح آب در این روستای مرزی بسیار بالا بود و راه های ورودی به روستا را مسدود و رفت آمد در این منطقه غیرممکن بود، که در این راستا مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی کرگان جهت کمک رسانی به سیل زدگان و تخلیه آب منازل و انتقال وسایل های ضروری آنان به مکان امن به داخل روستا اعزام شدند.

,

دهکی در راستای تخلیه آب از منازل مرزنشینان گفت: در طی بارش باران و بالا آمدن سطح آب در روستای مرزی کرگان و جهت همیاری و امداد رسانی به مرزنشینان سیل زده این روستا،  چندین دستگاه مکنده آب به این منطقه اعزام شد.

,

, ,

فرمانده دریابانی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مرزبانان شهرستان میناب و سایر شهرهای مرزی استان در صف امدادرسانی به سیل زدگان حضور فعال دارند و اقدمات همچنان تا رفع کامل آن ادامه خواهد داشت و تمهیدات لازم در خصوص اجرای طرح های حفاظتی برای مقابله با بلایای طبیعی در حوزه مقر های مستقر در نوار مرز اندیشیده شده و با پیش بینی های لازم تاکنون مشکل خاصی در حوزه ماموریتی بوجود نیامده و فعالیت مرزبانان در نوار مرزی استمرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه