اخبار داغ

بازیکن بوشهری تیم ملی المپیک ایران:

تمام تلاش خود را برای صعود به المپیک می کنیم

تمام تلاش خود را برای صعود به المپیک می کنیم
بازیکن بوشهری تیم ملی المپیک ایران گفت: کره‌جنوبی تیم خیلی خوب و باشخصیتی است اما ما به جز برد به چیزی فکر نمی‌کنیم و باید حتماً این تیم را ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، متین کریم‌زاده بازیکن بوشهری تیم ملی المپیک ایران گفت: کره‌جنوبی تیم خیلی خوب و باشخصیتی است اما ما به جز برد به چیزی فکر نمی‌کنیم و باید حتماً این تیم را ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 متین کریم‌زاده در آخرین تمرین تیم امید پیش از بازی با کره‌جنوبی اظهار داشت: در بازی اول مقابل ازبکستان بازی خیلی خوبی انجام دادیم، خواسته مربیان را تا آنجا که توانستیم انجام دادیم، استحقاق برد را در این بازی داشتیم اما کمی بدشانسی آوردیم، ان‌شاءالله در بازی با کره جنوبی جبران کنیم.

, شاءالله,

, ,

وی ادامه داد: کره‌جنوبی تیم خیلی خوب و باشخصیتی است اما ما به جز برد به چیزی فکر نمی‌کنیم و باید حتماً این تیم را ببریم.

,

کریم‌زاده در مورد اعتماد کادر فنی و اینکه او در دو بازی مقابل قطر و ازبکستان در ترکیب اصلی قرار گرفت عنوان کرد: از کادر فنی و حمید استیلی ممنونم که به من اعتماد کردند، همه ما تا آنجا که بتوانیم تلاش می‌کنیم تا این تیم را به المپیک برسانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه