اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:

کاهش قیمت مواد مخدر عامل افزایش مصرف است

کاهش قیمت مواد مخدر عامل افزایش مصرف است
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به کاهش قیمت مواد مخدر، گفت: ۷۹۵ طرح پاکسازی در نقاط مختلف استان اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ با اشاره به آمار ۹ ماهه حوزه موادمخدر در استان اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال کشف ۳ تن و ۲۱۲ کیلوگرم انواع موادمخدر را داشتیم که افزایش ۴۹ درصدی را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

وی افزود: در بحث تریاک افزایش ۶۱ درصدی را نسبت به مشابه سال قبل داشتیم و در بحث مواد مخدر از نوع حشیش افزایش ۲۱۰ درصدی و در هروئین افزایش ۳۴ درصدی را داریم و در کشف مواد صنعتی شیشه با افزایش ۸۹۰ درصدی مواجه هستیم که حدود ۵۰ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه را امسال کشف کردیم.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ادامه گفت: کشف مقدار تقریبی ۵ درصدی سایر موادمخدر را داشتیم؛ ما افزایش ۳۰ درصدی را در دستگیری‌ها داریم به طوری که تقریبا ۴ هزار و ۷۹۵ نفر را توانستیم در بحث دستگیری اعم از نگهدارنده، فروشنده، معتاد و قاچاقچی و حمل‌کننده دستگیر کنیم.

,

علی‌بیگی ادامه داد: افزایش ۶ درصدی را در بحث دستگیری قاچاقچیان را داریم به طوری که حدود ۵۸۵ نفر را توانستیم در این رابطه دستگیر کنیم، در بحث توزیع‌کننده و حمل‌کننده هم افزایش ۲۷ درصدی را داریم و در بحث نگهدارنده بالغ بر ۳ هزار نفر را توانستیم دستگیر کنیم که افزایش ۲۷ درصدی را داریم.

,

دستگاه های مختلف با اداره مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند

, دستگاه های مختلف با اداره مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند,

این مقام مسئول عنوان کرد: در بحث دستگیری معتادین متجاهر که در برنامه کاری ما است با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که در هفته بتوانیم دو طرح پاکسازی معتادین متجاهر را از محیط‌های دانشجویی و آموزشی و خیابان‌ها که چهره شهر را مخدوش می‌کند نیز داشته باشیم.

,

وی ابراز کرد: اجرای طرح‌های پاکسازی باعث شده که بحث معتادین متجاهر در سطح شهر به حداقل برسد به گونه‌ای که دیگر چنین مواردی را شاهد نیستیم و دستگاه قضایی و بهزیستی هم در این زمینه همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصرح کرد: عوامل نیروی انتظامی به طور ۲۴ ساعته بحث گشت‌زنی در سطح شهر را دارند که اگر موردی از معتاد متجاهر را مشاهده کنند نیز جمع‌آوری می‌کنند و این روند ادامه دارد.

,

علی‌بیگی بیان کرد: معتادین متجاهر باری از جرائم را با خود به همراه دارند و جمع‌آوری آن‌ها نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از سرقت دارد که آمار این روند را نشان می‌دهد؛ تاکنون در مجموع ۷۹۵ طرح پاکسازی نقاط آلوده را داشتیم.

,

این مقام مسئول افزود: افزایش ۹۱ درصدی در بحث امحاء مواد مخدر را نسبت به سال قبل داشتیم؛ فراوانی موادمخدر به علت کاهش قیمت آن است به طوری که در قیمت تریاک و هروئین به ترتیب ۱۱ و ۴۰ درصد کاهش قیمت داشتیم؛ انتظار داریم همه دستگاه‌ها هر اطلاعاتی درباره موادمخدر دارند را در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی درست عمل کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه