اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان:

89 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در استان زنجان تایید شدند

89 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در استان زنجان تایید شدند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها گفت: 89 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در استان زنجان تایید شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 231 نفر در استان زنجان برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده بودند، اظهار کرد: کل انصرافی ها تاکنون 15 نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 89 نفر در استان زنجان تایید شده‌اند، ابراز کرد: 78 نفر رد صلاحیت شده و تعداد عدم احراز صلاحیت شدگان نیز 49 نفر است که بدون احتساب انصرافی ها 41 درصد داوطلبین تایید شدند.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان افزود: کسانی که به نظر هیئت نظارت استان با جلب نظر هیئت مرکزی شکایت دارند می‌توانند از امروز یکشنبه تا روز پنجشنبه 26 دی ماه شکایات خود به شورای نگهبان را به آدرس مجتمع ادارات جنب سازمان تبلیغات اسلامی دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان زنجان ارائه دهند.

,

وی بیان کرد: براساس ماده 52 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل این ماده هیئت نظارت استان ضمن دریافت و بررسی شکایت داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیئت اجرایی احراز و تایید نشده بود و سوابق کلیه داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را طبق ماده 28، 29 و 30 قانون انتخابات مجلس با توجه به کثرت ثبت نام کنندگان به صورت شبانه روزی بررسی و نتیجه این بررسی ها به فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه اعلام گردید.

,

میرزاپور خاطرنشان کرد: فرمانداران موظفند 22 دی ماه مراتب و تایید و رد را به صورت مکتوب به داوطلبین اعلام نمایند بنابراین داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیئت نظارت استان بعد از کسب نظر هیئت مرکزی احراز و مورد تایید قرار نگرفته می‌توانند شکایت خود را با مستندات از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر به محل مذکور ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه