اخبار داغ

مسئول ستاد انتخابات فرمانداری مشهد:

نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا امروز به نامزدها اعلام می‌شود

نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا امروز به نامزدها اعلام می‌شود
احمد ریواده با اشاره به اینکه امروز تمامی نتایج بررسی صلاحیت در هیئت مرکزی نظارت استان به نامزدها اعلام خواهد شد گفت: برای افرادی که شرایط صلاحیت انها احراز نشده فرصت اعتراض ۲۰ روزه برای شورای نگهبان تعریف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ریواده، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون بررسی صلاحیت کاندید‌اهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مورد بررسی صلاحیت اعلام می شود که نتیجه این بررسی ها توسط هیئت نظارت استان خراسان رضوی امروز به فرمانداری اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه لیست داوطلبان بررسی صلاحیت شده بایستی وارد سامانه شود و گزارش گیری شود افزود: امروز ثبت وضعیت بررسی صلاحیت ۵۳۶ نفر داوطلب خراسان رضوی انجام می شود و آمار کلی اعلام خواهد شد.

,

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: روند بررسی صلاحیت ها به انمام نرسیده و مرحله دیگری در شورای نگهبان باقی مانده است.

,

وی افزود: برای افرادی که شرایط صلاحیت انها احراز نشده فرصت اعتراض ۲۰ روزه برای شورای نگهبان تعریف شده است و لذا بررسی مجدد در شورای نگهبان انجام خواهد شد.

,

ریواده تصریح کرد: امروز از زمان اعلام نتایج ظرف ۲۴ ساعت فرصت وجود دارد که مراتب تأیید یا رد صلاحیت ها به اطلاع نامزدها برسد.

,

وی با اعلام اینکه داوطلبان نیز فرصت سه روزه برای اعتراض دارند افزود: بر اساس قانون این لیست نهایی نیست و پس انتشار اگهی انتخابات نهایی خواهد شد.

,

مسئول ستاد انتخابات فرمانداری مشهد بیان کرد: امروز تمامی نتایج بررسی صلاحیت در هیئت مرکزی نظارت استان به نامزدها اعلام خواهد شد.

,

در ادامه نیز کمال سروی‌ها، مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: از بین نمایندگان فعلی استان که برای مجلس یازدهم نیز کاندیدا شده اند، ۸ نفر صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

,

یست نتایج بررسی صلاحیت کاندید‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اختیار فرمانداران و بخشداران استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

,

وی تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران نتایج را به افراد اعلام کرده اند و افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است از امروز به مدت ۵ روز فرصت دارند دفاعیه خود را ارائه دهند.

,

وی افزود: از بین ۱۸نماینده فعلی استان که برای  مجلس یازدهم نیز کاندید شده اند، ۸ نفر صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

,

سروی‌ها خاطرنشان کرد: ۴نماینده مشهد نیزکه برای انتخابات پیش رو مجددا از حوزه انتخابیه مشهد و کلات نیز ثبت‌نام کرده‌اند صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه