اخبار داغ

در سایه سکوت مسئولان صورت گرفت؛

افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان آزاد در قزوین/ نرخ جدید نان‌های دولتی بزودی اعمال می‌شود

افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان آزاد در قزوین/ نرخ جدید نان‌های دولتی بزودی اعمال می‌شود
از صبح شنبه شاهد افزایش ۳۰ درصدی نرخ نان در نانوایی‌های آزاد بودیم و شنیده‌ها حاکی از این است که نرخ‌های جدید از روز سه شنبه در نانوایی‌های دولتی نیز اعمال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ نان به‌عنوان یکی از اقلام اصلی مصرفی در سبد غذایی خانوارها قرار دارد و روزانه افراد به نانوایی‌ها مراجعه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

افزایش قیمت نان به دنبال افزایش قیمت سایر کالاها به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده، از طرف دیگر نیز نانوایان به دلیل ثابت بودن نرخ نان به دنبال افزایش سوخت و آرد اعتراضاتی را  داشته‌اند.

,

از صبح دیروز قیمت نان بدون اعلام رسمی در رسانه‌ها و اطلاع رسانی به مردم حدود 30 درصد افزایش یافته است و درواقع این سوال مطرح شده که چرا این افزایش در سکوت خبری اتفاق افتاد در صورتی که قرار بود پس از افزایش قیمت بنزین تغییری در نرخ نان صورت نگیرد.

,

اما بنا بر خبرهای شنیده شده افزایش قیمت نرخ نان ابتدا در نانوایی‌های آزاد اعمال شده که البته همراه با افزایش وزن نان بوده و نانوایی‌های دولتی نیز از روز سه شنبه شاهد افزایش 25تا 45 درصدی قیمت انواع نان خواهند بود.

,

نرخ‌نامه جدید به همراه وزن مورد نظر و شماره پیگیری شکایات بر دیوار نانوایی‌ها نصب شده و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد تا مردم از آن اطلاع پیدا کنند.

,

البته به گفته منبع آگاه این افزایش نرخ متاثر از افزایش قیمت بنزین نبوده و از 19 آبان ماه و پیش از تغییر قیمت بنزین، مصوب شده و اجرای آن در این ماه اتفاق می‌افتد.

,

به طور قطع در کنار حمایت از مردم لازم است حقوق نانوایان و گلایه‌های آنان نیز مورد توجه قرار گرفته و بررسی شود اما حل آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که حقوق همه درنظر گرفته شده و طرح‌هایی اجرا شود که ضمن رعایت حال مردم که نان کالای اصلی مصرفی آنان را تشکیل می‌دهد حقوق نانوایان نیز رعایت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه