اخبار داغ

مسئول ستاد اطلاع رسانی فرمانداری درگز:

13 نفر از 39 کاندیدای درگزی تایید صلاحیت شدند

13 نفر از 39 کاندیدای درگزی تایید صلاحیت شدند
محمد جعفری گفت: صلاحیت 13 نفر از کاندیدای نمایندگی مجلس درگز تایید شد، 8 نفر رد صلاحیت شدند و 18 نفر صلاحیت آنها احراز نشد که می بایست درخواست بررسی و اعتراض خود را حداکثر تا 5 روز دیگر به استانداری خراسان رضوی تحویل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جعفری در گفتگو با صبح توس؛ از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان خبر داد و گفت: از بین 43 نفر شرکت‌کننده اولیه در انتخابات نمایندگی مجلس درگز، 2 نفر در همان روزهای اول انصراف خود را اعلام کردند و اسامی 41 نفر دیگر پس از تأیید توسط هیئت اجرایی شهرستان، برای بررسی توسط شورای نگهبان ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مسئول ستاد اطلاع‌رسانی فرمانداری درگز گفت: از این میان دو نفر دیگر هم پس از مدتی از شرکت در کارزار انتخابات کناره‌گیری کردند و امروز، نتایج بررسی در خصوص صلاحیت 39 کاندید باقی‌مانده، توسط شورای نگهبان به شهرستان اعلام شد.

,

وی توضیح داد: صلاحیت 13 نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله اول تأیید شد، 8 نفر رد صلاحیت شدند و 18 نفر صلاحیت آن‌ها احراز نشد که می‌بایست درخواست بررسی و اعتراض خود را حداکثر تا 5 روز دیگر به استانداری خراسان رضوی تحویل دهند.

,

پیگیری‌های خبرنگار ما از شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص سیاسی که نامزد انتخابات مجلس شده بودند حاکی از رد و عدم احراز صلاحیت طیف‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی شامل اصلاح‌طلبان و یاران انقلابی در درگز است.

,

شایان ذکر است در شهرستان درگز 33 درصد از افراد شرکت‌کننده تأیید صلاحیت شده‌اند و در بین افراد رد صلاحیت شده، نام عبدالله حاتمیان نماینده فعلی درگز، محمدعلی دلاور نماینده ادوار گذشته درگز و اسفندیار جلایر فرماندار سابق درگز هم به چشم می‌خورد!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه