اخبار داغ

عضو کمیسیون تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

سفارت انگلیس فرماندهی اغتشاشات کشور را برعهده گرفته/ وزارت خارجه عذر سفیر انگلیس را بخواهد

سفارت انگلیس فرماندهی اغتشاشات کشور را برعهده گرفته/ وزارت خارجه عذر سفیر انگلیس را بخواهد
عضو کمیسیون تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سفارت انگلیس به جای انجام امور کنسولی و سایر امور مرتبط، تبدیل به اتاق جنگی علیه کشور ما شده و فرماندهی اغتشاشات و آشوب ها را در ایران بر عهده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص حضور سفیر انگلیس در تجمع شب گذشته دانشگاه امیرکبیر که نهایتا با شعارهایی هنجارشکنانه همراه شد، گفت: این موضوع نشان می دهد که انگلستان هنوز هم تصور می کند امپراطور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

وی افزود: این کشور هنوز هم دست از تعدی و تجاوز به سایر کشورها بر نداشته است ولی باید بداند که بسیار پیر و فرتوت شده و مانند روباهی است که دندان هایش ریخته و در حال احتضار است.

,

حضور سفیر انگلیس در تجمع شب گذشته دخالتی آشکار در امور داخلی ایران

, حضور سفیر انگلیس در تجمع شب گذشته دخالتی آشکار در امور داخلی ایران, حضور سفیر انگلیس در تجمع شب گذشته دخالتی آشکار در امور داخلی ایران,

سلیمی این اقدام سفیر انگلیس را دخالتی آشکار در امور داخلی ایران دانست و تصریح کرد: سفارت این کشور به جای انجام امور کنسولی و سایر امور مرتبط، تبدیل به اتاق جنگی علیه کشور ما شده و فرماندهی اغتشاشات و آشوب ها را در ایران بر عهده دارد.

,

 نماینده مردم محلات و دلیجان ادامه داد: امروز سفارت انگلیس به دنبال سازماندهی و آموزش نیروهای ضد انقلاب در کشور است و حضور سفیر انگلیس در تجمع هنجارشکنانه شب گذشته دانشگاه امیرکبیر، این مسئله را به صورت آشکار و عریان نمایان کرد.

,

وی اضافه کرد: البته حضور مستقیم سفیر این کشور نشان می دهد در پیشبرد اهدافشان بسیار عجول هستند. پس از به وجود آمدن حادثه ناگوار اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی از سوی سامانه پدافندی کشور، انگلیس که سیاست تفرقه انداز و حکومت کن را در دستور کار خود دارد، از این بستر سوء استفاده کرده و به دنبال ایجاد تفرقه در صف متحد ملت بود.

,

سلیمی با اشاره به شعارهای هنجارشکنانه شب گذشته، گفت: سر دادن چنین شعارهایی نشان داد که این کشور از چه چیز عصبانی است. آنان از اتحاد به وجود آمده پس از شهادت سردار سلیمانی عصبانی بودند و با حضور مستقیم سفیر خود در چنین مراسمی به دنبال آسیب زدن به اتحاد ملی هستند.

,

وزارت خارجه عذر سفیر انگلیس را بخواهد

, وزارت خارجه عذر سفیر انگلیس را بخواهد, وزارت خارجه عذر سفیر انگلیس را بخواهد,

وی خاطرنشان کرد: لذا وزارت امورخارجه باید به شدت با چنین مسئله ای برخورد کند چرا که سفیر انگلیس عنصری نامطلوب برای امنیت کشور به شمار می آید و حداقل کار این است که عذر او را بخواهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه