اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

تشدید نظارت بر بازار تا فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد

تشدید نظارت بر بازار تا فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تشدید نظارت بر بازار تا فروردین ماه سال آینده ادامه دارد گفت: برای جلوگیری از مواجه شدن با مشکل نوسانات قیمت در بازار ذخیره کالاهای اساسی در استان انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به تشدید نظارت بر بازار زنجان از 24 آبان ماه امسال آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد اظهار کرد: گروه‌های نظارتی در سطح استان افزایش یافته و فرمانداری‌ها نیز به موضوع نظارت بر بازار مکلف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه حوزه نظارت و بازرسی در سازمان تفکیک شده است تصریح کرد: با این کار نیرو‌ها به حوزه بازرسی بیشتر متمرکز شده و بازرسی‌ها را به طور مستمر انجام می‌دهند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ابراز کرد: متاسفانه اغلب کالاهای اساسی استان از سایر استانها تامین می‌شود که در برخی مواقع این امر باعث ایجاد مشکل در بازار استان زنجان می‌شود.

,

وی عنوان کرد: در برخی مواقع استانهایی که تامین کننده کالاهای اساسی زنجان هستند با مشکل کمبود کالا و یا حمل و نقل مواجه می‌شوند که این مشکلات بر بازار زنجان نیز تاثیر می‌گذارد.

,

فغفوری با اشاره به اینکه در حال حاضر برای حل این مشکل ذخیره کالاهای استراتژیک انجام می‌شود افزود: ذخیره سازی متناسب با جمعیت استان انجام می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه کار ذخیره اقلام استراتژیک استان از طریق اداره غله و شرکت پشتیبانی انجام می‌شود افزود: حدود 400 تن مرغ توسط شرکت پشتیبانی ذخیره می‌شود و نیاز استان به گندم در یکسال آینده نیز ذخیره شده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر می‌توان گفت که ثبات به بازار برگشته است عنوان کرد: امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد و در صورت مواجه شدن با مشکلات باید به صورت همگام حرکت کنیم که مردم نقش ویژه و موثری را در حل این مشکلات دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه