اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل خبرداد؛

واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به فعالان دانش بنیان در اردبیل

واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به فعالان دانش بنیان در اردبیل
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به فعالان دانش بنیان خبرداد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و زمینه سازی اشتغال جوانان اولویت اوقاف و امورخیریه استان اردبیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به فعالان دانش بنیان خبرداد و گفت: فعالان عرصه دانش بنیان رزمندگان جبهه فرهنگی و اقتصادی هستند که نیازمند حمایت جهت شکوفایی ایده ها و تبدیل انها به ثروت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در رویکرد جدید خود نگاه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: این اداره کل آماده تامین و واگذاری زمین جهت سرمایه گذری از محل موقوفات به صورت اجاره ارزان قیمت به فعالان دانش بنیان و سرمایه گذاران در این زمینه است.

,

ستوده با بیان اینکه زمین های موقوفی زیادی در سطح استان با کاربری های مختلف از جمله کشاورزی و ساخت و ساز در سطح استان وجود دارد، به امکانات موجود در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاران و یا صاحبان ایده های دانش بنیان می توانند با معرفی پارک علم و فناوری و یا مراکز رشد در سطح استان، جهت اخذ تسهیلات و یا فعالیت های مشارکتی به این اداره کل مراجعه کنند.

,

وی اشتغالزایی را مهمترین دغدغه اداره کل اوقاف استان اردبیل عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را جهت زمینه سازی اشتغال جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی به کار می گیریم.

,

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در پایان سخنان خود به شرایط تسهیلات اگذاری نیز اشاره کرد و گفت: زیرساخت ها و زمین های واگذاری اوقاف 5 تا 10 ساله بوده که قابیل تمدید به صورت سالانه را نیز دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه