اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف بروجرد:

۶ وقف جدید در بروجرد به ثبت رسید

۶ وقف جدید در بروجرد به ثبت رسید
رئیس اداره اوقاف بروجرد با اشاره به اینکه از ابتدای سال 98 تاکنون ۱۲ وقف در شهرستان بروجرد به ثبت رسیده است گفت: اخیرا نیز شش وقف ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲وقف در شهرستان بروجرد به ثبت رسیده که شش وقف طی چند وقت اخیر ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ثبت موقوفات نسبت به سال گذشته در بروجرد ۴۵ درصد افزایش یافته که ارزش ریالی این موقوفات بیش از پنج میلیارد تومان است.

,

رئیس اداره اوقاف بروجرد عنوان کرد: از این تعداد وقف ثبت شده چهار وقف منزل بوده که برای نیازمندان وقف شده و مابقی حسینیه و مسجد است که برای انجام امورات مذهبی و دینی مورد استفاده قرار می گیرد.

,

رئیس اداره اوقاف بروجرد با اشاره به موقوفه خواری و موقوفات مشکوک گفت: طی چند وقت اخیر دو مورد وقف در بروجرد که تاکنون در تصرف موقوفه خواران بودند شناسایی و بعد از طی مراحل لازم به اوقاف واگذار شد که یکی از موقوفات زمینی در کنار یک مسجد بود و دیگری نیز یک منزل مسکونی بود که از بعد از شناسایی در اختیار اوقاف قرار گرفت

,

وی بیان کرد: تعداد موقوفات شهرستان بروجرد به بیش از ۸۰۰ وقف می رسد و باید در جهت این امر خداپسندانه اقدام کرد و فرهنگ وقف بیش از پیش ترویج داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه