اخبار داغ

فرماندار تویسرکان خبر داد؛

تأیید صلاحیت هفت داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در تویسرکان

تأیید صلاحیت هفت داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در تویسرکان
سید رسول حسینی با بیان اینکه از ۳۰ نفر داوطلب ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه شهرستان تویسرکان، احراز صلاحیت هفت تأیید شد، گفت: صلاحیت ۲۳ نفر از داوطلبان در بررسی های صورت گرفته تأیید نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فرماندار تویسرکان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام آمار رسمی نامزدهای تایید شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، گفت: از مجموع ۳۱ داوطلب ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس در ابتدای امر یک داوطلب انصراف داد و از بین داوطلبان باقی مانده هفت نفر تأیید صلاحیت، ۱۴ نفر رد صلاحیت و ۹ نفر عدم احراز صلاحیت شدند که در مجموع صلاحیت ۲۳ نفر از داوطلبان در بررسی های صورت گرفته تأیید نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

حسینی با بیان اینکه در مهلت ۲۴ ساعت مراتب و نتایج از طرف فرمانداری به داوطلبان اعلام می شود، اظهار کرد: افرادی که احراز صلاحیت نشده و یا رد شده اند، تنها ۲۴ ساعت از زمان ابلاغ، فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان استان و یا شورای نگهبان اعلام کنند.

,

به گزارش عصر همدان؛ طبق آخرین شنیده ها، اسدالله ناصری، علیرضا بیات، محمد مهدی مفتح، نادعلی قلخانباز، محمد باقری، محمد مستقیمی و محمود نانکلی، هفت۷ نامزد انتخاباتی هستند که از حوزه انتخابیه تویسرکان تایید صلاحیت شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه