اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

همه از حادثه اخیر هواپیمایی اندوهگینم/ نباید اقدامات عزت‌آفرین سپاه نادیده گرفته شود

همه از حادثه اخیر هواپیمایی اندوهگینم/ نباید اقدامات عزت‌آفرین سپاه نادیده گرفته شود
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه اقدامات سپاه برای کشور عزت‌آفرین بوده است، گفت: سپاه در مواقع بحرانی و عرصه‌های مختلف در سراسر کشور از جمله سیل، زلزله، جنگ با داعش، ساخت و سازهای پس از زلزله، سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغال زایی و غیره نقش مهمی را ایفا کرده است و نباید اقدامات این نهاد نادیده گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در حاشیه درس خارج فقه اظهار با بیان اینکه برخی از افراد جاهل شعارهایی را بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سر داده‌اند و یا مطلالبی را منتشر کرده اند و قصد دارند به این شجره طیبه آسیب برسانند، اظهار کرد: در حالی‌که سپاه در مواقع بحرانی و عرصه‌های مختلف در سراسر کشور از جمله سیل، زلزله و ساخت و سازهای پس از آن، جنگ با داعش، سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغال زایی و غیره نقش مهمی را ایفا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه اصفهان با توضیح اینکه اقدامات سپاه برای کشور عزت‌آفرین بوده است، گفت: متأسفانه حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی اتفاق افتاده و نباید این واقعه رخ می‌داد، همه ما از این حادثه متأثر و اندوهگین هستیم، اما همه باید شرایط به وجود آمده را در نظر بگیریم.

,

وی افزود: اپراتور سیستم دفاعی مستقر در حاشیه شهر تهران، فرصت کمی برای تصمیم‌گیری داشته و با توجه به اختلالات به وجود آمده، تصمیم به شلیک موشک می‌گیرد و به این فکر بوده که اگر اقدامی انجام ندهد، ممکن است هزاران نفر کشته و زیر بناهای کشور آسیب ببینند.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: اگر اتفاقی برای شهروندان تهرانی رخ می‌داد، قطعا آن زمان همه فریاد برمی‌آوردند که چرا سپاه اقدامی بر علیه دشمن انجام نداده است.

,

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به دروغ‌پردازی برخی از رسانه‌های خارجی علیه سپاه خاطر نشان کرد: کسی درباره این حادثه دروغ نگفته است؛ همان‌طور که در خبرها مشاهده شد سردار حاجی‌زاده گفته است که از همان ساعات اولیه از این واقعه با خبر بوده و به مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی کرده و گروه‌های تحقیقاتی برای بررسی صحت واقعه تشکیل شده است؛ مسئولان هواپیمایی کشور بر اساس آنچه می‌دانستند و با پشتوانه اطلاعات فنی خود اعلام کردند اگر موشک به هواپیما برخورد می‌کرد هواپیما متلاشی می‌شد و موضوع برخورد موشک را منتفی می‌دانستند.

,

وی با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی قهرمان شجاعت و سردار حاجی‌زاده قهرمان صداقت است، تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ جان مردم و تمامیت ارضی کشورمان، همواره جان‌برکف در حال خدمت هستند و نباید خدمات آنان زیر سؤال برود.

,

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه طلاب و روحانیون حقایق را برای مردم تبیین کنند، عنوان کرد: پدر یکی از کسانی که در این حادثه جان خود را از دست داده است در نامه‌ای گفته است که سپاه اقدامات بزرگی داشته و با این حادثه نباید این اقدامات نادیده گرفته شود در حالی که در برخی محافل و فضاهای مجازی بر عکس این سخن مطرح می شود.

,

وی  با اشاره به اعتراضات ساختار شکنانه عده‌ای در تهران و مرکز شهر اصفهان تأکید کرد: کسی که این‌گونه اعتراض می‌کند نه شهید داده و نه در جنگ بوده و نه از بصیرت بویی برده است که امروز اعتراض این‌چنینی دارد و به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم نسبت به برنامه‌های دشمنان گفت: باید همه هوشیار باشیم که خودمان به خودمان لطمه نزنیم و پس از بهره‌مندی از شجره طیبه سپاه، آن را تخریب نکنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه