اخبار داغ

گاف‌های ناتمام اداره‌کل ارشاد آذربایجان‌غربی؛

سوءاستفاده شورای اطلاع رسانی دولت از اقدام خودجوش جوانان انقلابی

سوءاستفاده شورای اطلاع رسانی دولت از اقدام خودجوش جوانان انقلابی
در حالی که مراسم گرامیداشت و امضای تابلوی یادمان شهید سلیمانی با همت جوانان انقلابی شهر ارومیه برگزار شد، این مراسم در اقدامی غیراخلاقی و به دور از واقعیت به نام مدیرکل ارشاد استان ثبت شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، پنجشنبه گذشته مراسم با عنوان «طریق سربداری» به همت جوانان انقلابی شهر ارومیه و در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار و با استقبال چشمگیر و پرشور جوانان این شهر مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در این برنامه، نه تنها هیچ کمکی از دستگاه‌های نهادهای مختلف گرفته نشده بود بلکه خود جوانان با خرید خرما، حلوا و نیز تامین لوازم مورد نیاز نسبت به برگزاری آبرومندانه مراسم اقدام کردند تا ارادت خود به مقام این شهید والامقام را نشان دهند.

,

یکی از میهمانان مراسم نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بود که در کنار رئیس حوزه هنری استان، یکی از همرزمان شهید سلیمانی و نیز مدیرکل اسبق اجتماعی استانداری در مراسم حضور داشت.

,

پس از اجرای زیبای تعدادی از شاعران، سخنرانی همرزم شهید و نیز اجرای یکی از گروه‌های سرود ارومیه، نوبت به مراسم رونمایی از تمثال مبارک شهید سلیمانی و امضای جوانان بر این تابلو رسید تا به عنوان هدیه جوانان انقلابی شهر ارومیه تقدیم خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی شود.

,

اما پس از اتمام برنامه و در کمال ناباوری، خبری بر خروجی کانال شورای اطلاع‌رسانی استان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که توسط بخش دولتی اداره می‌شود قرار گرفت که نشان‌دهنده نیت مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از حضور در این مراسم بود.

,

, , ,

هرچند شخص مدیرکل و دستگاه متبوعه وی هیچ نقشی در برگزاری این برنامه نداشتند و حتی حضور وی در مراسم با برخی واکنش‌ها از سوی جوانان حاضر نیز مواجه شد، اما در اقدامی تاسف‌انگیز و غیرحرفه‌ای خبری از مراسم در خروجی شورای اطلاع‌رسانی قرار گرفت که تنها با محوریت این مسئول و نیز سند زدن مراسم به نام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود!

,

در این خبر که به شیوه‌ای نامناسب و تنها با هدف بزرگنمایی حضور حجت‌الاسلام خدایاری تنظیم شده، با برش دادن تصویر تهیه شده توسط عکاس اروم‌نیوز و حذف عنوان رسانه و عکاس، نسبت به القایاین تصور که مراسم توسط ارشاد اسلامی طرح‌ریزی شده و اصلی‌ترین محوریت مراسم نیز مدیرکل این دستگاه دولتی بوده، تنها به ذکر نام وی اکتفا شده و هیچ اشاره‌ای به جزئیات برنامه نشده است.

,

یقینا چنین اقدام نادرست، غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی از جانب دستگاه دولتی که در سابقه‌اش چیزی برای ارائه به عنوان اقدام انقلابی ندارد، دور از انتظار نیست و نمی‌توان از چنین اقدامی انتقاد سخت‌تر از این داشت چراکه چاره‌ای جز تسخیر برنامه‌های این چنین ندارد.

,

اما خطاب اصلی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی است که چند مورد خطای نه چندان ناچیز در دوران مدیریتش ثبت شده و هربار به طریقی دنبال طفره رفتن و لاپوشانی این اقدامات بوده است.

,

بهتر است که حجت‌الاسلام خدایاری در مورد این اقدام نابخردانه روابط عمومی دستگاه متبوع خود یا شورای اطلاع‌رسانی دولت که خود نیز عضوی از آن به حساب می‌آید، ضمن عذرخواهی رسمی از جامعه حزب‌اللهی و انقلابی آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه، نسبت به اصلاح رویه کاری خود برآید.

,

ناگفته پیداست و شخص مدیرکل نیز به خوبی می‌داند که وقتی نفرات دلخواه و سفارشی در مسند روابط عمومی و رابطین اداره با رسانه‌ها تعیین شوند، خبر و اطلاع‌رسانی خاصی از اداره متبوعش جز این گونه موضوعات و آبروریزی‌ها نمود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه