اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

جوانان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر پای کاربیایند/لزوم پیوست فرهنگی در برنامه‌ها

جوانان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر پای کاربیایند/لزوم پیوست فرهنگی در برنامه‌ها
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جوانان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر پای کار بیایند گفت: کلیه برنامه های برگزاری دهه فجر باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در بیت امام جمعه برگزار با بیان اینکه برخی روزها تجلی قدرت الهی هستند و یوم الله محسوب می شوند اظهار داشت: در تاریخ حوادثی رخ می دهد که این رخدادها مظهر تجلی قدرت الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز تجلی قدرت الهی بود و حضرت امام خمینی (ره) ۲۲ بهمن  را انفجار نور می دانستند و روز دوازدهم فروردین که جمهوری اسلامی ۹۸ درصد رای آورد گویا امام به آرزوهایش رسیده بود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:۲۲بهمن روزی بود که انقلاب اسلامی را به دوازدهم فروردین منتهی کرد بر همین اساس باید ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی با به کارگیری روش های جدید و اجرای برنامه هایی که برای نسل جوان جذاب باشد البته  با رعایت حدود شرعی برگزار شود.

,

وی بیان کرد: کلیه برنامه های برگزاری دهه فجر باید پیوست فرهنگی داشته باشد به گونه ای که با فرهنگ دینی و انقلابی استان لرستان سازگار باشد، لرستانی که به عنوان مرکز تدین و انقلابیگری شناخته شده دهه فجر فرصتی است که روحیه انقلابیگری و تدین نمایان شود.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امروزه  در مسیری حرکت می‌کنیم که این مسیر مورد رضایت دشمنان و استکبار جهانی  نیست و این مسیر فراز و فرودهایی دارد همانگونه تشیع باشکوه سردارشهید  قاسم سلیمانی همراه شد با حادثه تلخ هوایی و شهادت تعدادی از هموطنان برای همه مردم ایران دلخراش بود.

,

وی تصریح کرد: دشمنان امروز می خواهد به گونه ای عمل کند که می خواهد وحدت ایجاد شده بین مردم در تشیع سردار شهید قاسم سلیمانی را به تفرقه تبدیل کنند در همین راستا باید هوشیارتر باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: دهه فجر، دهه پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت است و در تمام برنامه های این دهه باید با کیفیت و کمیت بهتر برگزار شود.

,

وی اظهار داشت: باید در برگزاری برنامه های دهه فجر باید کاری کنیم که نسل جوان که همواره در حوادث طبیعی و غیر طبیعی خودشان را نشان داده اند بر همین اساس باید کاری کنیم که نسل جوان برگزار کننده برنامه های دهه فجر باشند و مسئولان در واقع نقش مدیریت کار را به عهده  داشته باشند.

,

حجت الاسلام شاهرخی افزود: باید نسل جوان را پای کار بیاوریم اینگونه نباشد که آنها شنونده باشند و ما گوینده باشیم، اگر می خواهیم تحول خوبی رخ دهد باید در برگزاری برنامه های مهم نشست هایی با جبهه های فرهنگی، تشکل ها و  نهادهای جوانان داشته باشیم چراکه هرجا جوانان پای کار آمدند کمیت و کیفیت کار رونق بیشتری پیدا کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه