اخبار داغ

دیدار نماینده ولی فقیه و مسئولان استان همدان با خانواده شهدای سانحه هوایی

دیدار نماینده ولی فقیه و مسئولان استان همدان با خانواده شهدای سانحه هوایی
نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز به همراه فرماندهان سپاه انصار الحسین ع و مسئولان استان در منزل خانواده شهدای سانحه هوایی حضور و از خانواده این شهدا دلجویی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت‌الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان  در دیدار با خانواده شهدای سانحه هوایی  با بیان اینکه امروز همه مردم در کنار خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیما داغدار و عزادار هستند، اظهار داشت: به خاطر اینکه سقوط هواپیما مصیبت سختی برای همه است لذا برای ابراز همدردی و دلجویی خدمت شما رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

وی افزود: سقوط هواپیما یک خطای انسانی بوده و مسئولان هم عذر خواهی کردند و در راس مسئولان رهبر انقلاب نیز به داشتن رفتار صادقانه و برخورد با مسببان تاکید کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برخی مسائل نیازمند رسیدگی و تحقیقات ویژه است، گفت: ما می خواهیم که کوتاهی های افراد در این حادثه هر چه زودتر اعلام شود.

,

, ,

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان نیز با بیان اینکه از طرف فرمانده کل سپاه به خدمت شما رسیده ام تا پیام تسلیت ایشان را تقدیم شما کنم، گفت: بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تهدیدات آمریکا بیشتر بود و کشور در شرایط بسیار سختی قرار داشت.

,

سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: چهارشنبه شب کشور در سطح بالایی از آمادگی بود تا هرگونه تحرکی را در فضا رصد کند، قطعاً در این وضعیت کنترل فضا سخت است لذا با این حساسیت، خطای انسانی این اتفاق را رقم زد.

,

, ,

در ادامه این دیدار مدیر کل دادگستری همدان که به نمایندگی از طرف آیت‌الله رئیسی حضور داشت، عنوان کرد: در چنین شرایطی آنچه مورد توجه و مهم است این است که همه ما داغدار این شهدا و جوانان هستیم.

,

, ,

محمدرضا عدالت خواه افزود: امروز همه ما به خاطر خطای انسانی داغدار هستیم و تنها خانواده این عزیزان عزادار نیستند.

,

وی گفت: رفتار خانواده شهدای این حادثه و مواضع اتخاذ شده این خانواده ها، مانع سوء استفاده دشمنان نظام شده و از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه