اخبار داغ

یادداشت؛

ماهیگیری سیاسی از خون جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین

ماهیگیری سیاسی از خون جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین
حدود یک هفته از تجمع میلیونی مردم برای تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد که دشمن به دنبال سوء استفاده هایی بود تا این مراسم ها را به حاشیه ببرد و بتواند بر روی احساسات مردم موج سواری کند و به نوعی به اهداف خود برسد، مردمی که ثابت کرده اند همیشه پای این نظام و انقلاب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حدود یک هفته از تجمع میلیونی مردم برای تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد که دشمن به دنبال سوء استفاده هایی بود تا این مراسم ها را به حاشیه ببرد و بتواند بر روی احساسات مردم موج سواری کند و به نوعی به اهداف خود برسد، مردمی که ثابت کرده اند همیشه پای این نظام  و انقلاب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

آری هنوز سیاه سرداران شهید بر تن  مردم ایران بود که داغی دیگر سنگینی دل مردم را دو چندان کرد، این‌بار هموطنانمان در همان ساعت اولیه پرواز تهران در حادثه‌ای ناگوار جان خود را از دست دادند. 

,

خبر همین بود، ۱۴۷ ایرانی و ۳۲ غیرایرانی صبح روز چهارشنبه هجده دی‌ماه، بر اثر سقوط هواپیما جان باختند؛ خبری که اگر اندکی مخاطبان آن تأمل و تحمل می‌کردند، آنچنان که باید تنور هشتگ‌های فضای مجازی داغ نمی‌شد و یک کلاغ سقوط هواپیمای ایرانی به چهل کلاغ رسانه‌های آن سوی آبی دامن نمی‌زد.

,

هر چند عمق حادثه آنقدر عمیق است که اقدامات سطحی نمی‌تواند بر عواقب نگران‌کننده و جریحه‌دار شدن احساسات ملی، فائق آید اما نباید اجاره داد دشمن فضای وحدت و انسجام کشور را خدشه دار ‌کنند.

,

سردار حاجی زاده در اقدامی اخلاق مدارانه و شجاعانه در مقابل دوربین‌ها حاضر شد و به تشریح صادقانه نقش خطای انسانی در سقوط هواپیما پرداخت. مقامات ارشد نیز تاکید کردند که ضمن پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیرهای احتمالی در این حادثه، برای عدم امکان تکرار چنین سانحه‌ای مراقبت صورت گیرد.

,

اکنون همه مردم ایران داغدار این حادثه تلخ و جانکاه هستند اما متاسفانه طیف مدعی در اقدامی تأمل برانگیز همسو با دشمن عمل می‌کند. آمریکا در پی آن است تا از مردم ایران به دلیل حضور میلیونی در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام بگیرد.

,

اقلیتی که در روزهای گذشته به بهانه حادثه سقوط هواپیما تجمع کرده و شعارهای ساختارشکنانه سر دادند، مردم داغدار نیستند، بلکه اراذل و اوباشی هستند که به نیابت از ترامپ، و نتانیاهو انتقام حماسه هفته قبل را از مردم می‌گیرند.

,

سیاه‌نمایی، حمله به حافظان امنیت و تضعیف قدرت نظامی و دفاعی ایران از جمله اقدامات مدعیان اصلاحات در روزهای اخیر است. مدعیان اصلاحات ید طولایی در موج سواری سیاسی دارند. این بار نیز این طیف به ماهیگیری سیاسی از خون جانباختگان سانحه هواپیمایی مشغول است.

,

 فرزندان ملت در سپاه، از عمق وجود برای سقوط هواپیما و جان باختن مسافران ناراحتند؛ و حال آنکه در اوج شرایط جنگی قرار داشته‌اند.اما مدعیان اصلاحات واعتدال چه حسی درباره این مصیبت دارند؟ ناراحتند؟ خوشحالند؟ عروسی گرفته‌اند؟! و اگر شادمانند، با دشمنان شادمان ملت چه تفاوتی دارند؟آنها برای افزودن فشارها بر سپاه، ادعای شرمندگی و مطالبه استعفا می‌کنند؛ و حال آنکه کارنامه شش ساله‌شان، مصیبت تمام عیار ملی است. به زعم آنها، مصیبت اخیر موجب فراموشی همه خسارت‌ها و خیانت‌های‌شان در حق مردم شده است!

,

آری باید این مسئله را پذیرفت که هدف جمهوری اسلامی ایران ایجاد امنیت پایدار در منطقه، دفاع از مظلومان و خونخواهی شهدای مدافع حرم بوده است و همانطور که سپاه شجاعانه خطای غیر عمد خود را پذیرفت نباید اجازه داد دشمن با موج سواری های خود بار دیگر بخواهد داغی دیگر بر دل این مردم بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه