اخبار داغ

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام:

فهرست داوطلبان رد یا تایید صلاحیت شده موثق نیست

فهرست داوطلبان رد یا تایید صلاحیت شده موثق نیست
رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: فهرست داوطلبان رد یا تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان مورد تایید نیست و سندیت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "یوسف امیدی"، رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: این اسامی به صورت محرمانه در اختیار مراجع قانونی ذی‌صلاح قرار می‌گیرد و انتشار اسامی داوطلبان به هر عنوان برای منتشرکننده و رسانه محل نشر بار حقوقی می‌تواند در پی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد:رسانه‌ها بدون استناد به مراجع ذی‌صلاح حق انتشار هیچ گونه اسمی را ندارند و مردم نیز نباید به این فهرست‌های منتشرشده در فضای مجازی بسنده و استناد کنند.

,

امیدی افزود: با اعلام شکایت معترضان و بررسی شکایات آنها، فهرست افراد تایید صلاحیت شده تغییر می‌کند چرا که فرآیند بررسی پرونده داوطلبان و افراد رد یا عدم احراز صلاحیت شده ادامه دارد.

,

وی تاکید کرد: در فرآیندهای بعدی بررسی احزار صلاحیت داوطلبان، امکان اینکه برخی از افراد که در مراحل قبلی تایید شده‌اند رد صلاحیت شوند یا اینکه افرادی که رد یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند دوباره تایید شوند، وجود دارد.

,

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام اضافه کرد: از طرف فرمانداری‌های هر ۲ حوزه انتخابیه شمال و جنوب استان ایلام با همه داوطلبان اعم از تایید، عدم احراز و رد صلاحیت شده تماس می‌گیرند و نتیجه این بررسی‌ها را به آنها اعلام می‌کنند تا معترضان برای بررسی بیشتر پرونده‌های خود شکایت کنند.

,

امیدی اظهار داشت: از امروز تا ۲۶ دی ماه این افراد می‌توانند شکایت‌های خود را در ایلام به دفتر هیات نظارت بر انتخابات واقع در میدان دفاع مقدس و در تهران به ورزشگاه تختی واقع در خیابان بسیج ارسال کنند.

,

وی افزود: از ۲۷ دی تا ۱۱ بهمن شکایت‌ها بررسی می‌شود و از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ بهمن بار دیگر پرونده تمام داوطلبان بررسی می‌شود که در این فاصله ۱۰ روزه هفت روز برای بررسی و سه روز برای بررسی شکایت در نظر گرفته شده است.

,

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام اضافه کرد: اسامی نهایی داوطلبان روز ۲۲ بهمن به فرمانداری‌های مربوطه ابلاغ و در روز ۲۳ بهمن این اسامی در رسانه‌های رسمی و معتبر برای اطلاع عموم منتشر و همچنین از طریق اعلامیه‌ها در معابر عمومی چسبانده می‌شود.

,

وی یادآور شد: از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن به مدت یک هفته نیز تبلیغات عمومی از سوی داوطلبان و حامیان آنها انجام می‌گیرد و در نهایت جمعه دوم اسفندماه نیز انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان ایلام انجام می‌گیرد.

,

وی تاکید کرد: تا قبل از ۲۳ بهمن ماه که اسامی به صورت رسمی اعلام می‌شود مردم از استناد به فهرست‌های مندرج در رسانه‌ها و فضاهای مجازی خودداری کنند و رسانه‌ها نیز از نشر اسامی بر اساس گمانه‌زنی‌های خود و استناد به اطلاعات ناقص بپرهیزند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه