اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

سپاه قوت قلب مسلمانان و مستضعفان جهان است/همه پشتیبان سپاه هستیم

سپاه قوت قلب مسلمانان و مستضعفان جهان است/همه پشتیبان سپاه هستیم
امام جمعه بروجرد گفت: همه ما پشتیبان سپاه هستیم چراکه سپاه قوت قلب و آرامش مسلمانان و مستضعفان عالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی شب گذشته در مسجد امام(ره) بروجرد با اشاره به حوادث اخیر و حادثه سقوط هواپیما اظهار داشت: شهید سلیمانی در کشورهای سوریه، لبنان و عراق به مبارزه با تروریست برخاست و یاریگر مستضعفان دنیا بود که در یک عملیات تروریستی مظلومانه به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی موجی از ملت ایران و سایر ملت‌های دنیا در محکوم کردن این اقدام دشمن ایستادند و خشم خود را بر سر استکبار فریاد زدند و این موج جمعیت سبب ترس‌ولرز دشمن شد.

,

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: بعد از شهادت شهید سلیمانی، فرزندان سپاه مناطق آمریکایی را در عراق هدف قراردادند و در همین ایام نیز یک هواپیما سرنگون شد و حادثه تلخی رخ داد و سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه با شجاعت و اخلاص در خصوص این خطای انسانی توضیح دادند که نشان‌دهنده اخلاص سردار حاجی‌زاده بود.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن ما بوده و هست بیان کرد: بعدازاین حادثه و اشتباه، حالا آمریکا خود را دلسوز جا زده درحالی‌که آمریکا دشمن ما بوده و هیچ‌گاه دست از دشمنی برنمی‌دارد و مهم‌ترین هدف آمریکا ایجاد اختلاف است.

,

حسینی گفت: برخی هدفشان این است که با این اشتباه، سپاه را لکه‌دار کنند درحالی‌که همه ما پشتیبان سپاه هستیم چراکه سپاه قوت قلب و آرامش مسلمانان و مستضعفان عالم است و در همه صحنه‌ها برای خدمت آماده جان‌فشانی بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز کسانی که به این بهانه به خیابان می‌آیند ضدانقلاب هستند و نوکران آمریکای جنایتکار که می‌خواهند سوءاستفاده کنند اما به آن‌ها اجازه داده نخواهد شد و ما پشتیبان رهبری و سپاه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه