اخبار داغ

واکنش کاربران آمریکایی به توئیت عوام فریبانه ترامپ؛

به خاطر برنده شدن در انتخابات و بیرون ماندن از زندان، ایرانیان بی گناه را نکُش

به خاطر برنده شدن در انتخابات و بیرون ماندن از زندان، ایرانیان بی گناه را نکُش
وقتی ترامپ در توئیتر نوشت: "به رهبران ایران؛ تظاهرکنندگان خود را نکشید. تاکنون هزاران نفر توسط شما کشته یا زندانی شده اند و جهان نظاره گر است...." کاربران آمریکایی توئیتر حسابی از خجالتش درآمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ترامپ پس از اعتراضات ناشی از انفجار هواپیمای اکراینی در تغییر موضعی عوام فریبانه خطاب به سیاستمداران ایران طی توئیتی نوشت: "به رهبران ایران؛ تظاهرکنندگان خود را نکشید. تاکنون هزاران نفر توسط شما کشته یا زندانی شده اند و جهان نظاره گر است. مهمتر از همه، آمریکا در حال تماشا است. اینترنت خود را دوباره روشن کنید و بگذارید خبرنگاران آزادانه بگردند! دست از کشتن مردم بزرگ خود بردارید!"

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, توئیتی,
, ,
 
,
به واکنش تعدادی از کاربران آمریکایی توئیتر به این توئیت فریبکارانه می پردازیم:
,
 
,
 
,
, ,

مردی که تهدید کرد 52 مکان فرهنگی در مراکز پر جمعیت نظامی را بمباران می کند چه می گوید؟

,
 
,
, ,

اولین همسر تو طی شهادت در دادگاه گفت که تو به طرز وحشیانه ای از او سوء استفاده می کردی.

,
 
,
, ,

این حرف را کسی می زند که سخنرانی شدید اللحنی برای خاموش کردن اعتراضات مسالمت آمیز شهروندان سیاهپوست علیه کشتار قضایی وسیع سیاهان انجام داد.

,

تو هیچ صلاحیت اخلاقی برای صحبت در این مورد نداری، تو کُند ذهن، نژادپرست و عوام فریب هستی.

,
 
,
, ,

آیا تو نبودی که هفته گذشته تمام کشور ایران را تهدید کردی؟ ما گیچ شدیم...

,
 
,
, ,

آمریکا؟ منظور تو جایی است که یک نادان، متزلزل، پر هرج و مرج،‌ خطرناک،‌ برترشناسِ جنسیتی، نژادپرست، فاسد و خائن رئیس جمهور آن است؟

,
 
,
, ,

جالب است که تو نمی توانی انگشت اتهام خود را به خاطر چگونگی رفتار با شهروندان با عبارتِ "جهان نظاره گر است" سمت ایران نشانه بگیری. در ضمن، تو و دولت تو خشونت ناشی از برترپنداری نژادِ سفید علیه شهروندان آمریکایی را تحریک می کنید.

,
 
,
, ,

ترامپ دروغ می گوید، قانون اساسی را پامال می کند، شهرت جهانی ما را خراب می کند و مراقبت های بهداشتی را زیر پا می گذارد. هر کاری که دونالد ترامپ انجام می دهد رابطه مستقیمی با حسادت وسواسی او نسبت به باراک اوباما دارد. نمی شود او را مرد فرض کرد ... اما وسواس ادامه دارد.

,
 
,
, ,

دونالد ترامپ ایرانیان را از ورود به آمریکا منع و میراث فرهنگی آنها را به بمباران تهدید کرد.

,
 
,
, ,

اینکه ترامپ به ایران می گوید که به خبرنگاران اجازه بدهد تا آزادانه به کار خود برسند خنده دار است، اما به طور مستمر و به دروغ مطبوعات آزاد خودمان را به انتشار اخبار جعلی متهم می کند و آنها را دشمن مردم می خواند.

,
 
,
, ,

"جهان نظاره گر است. مهمتر از همه، آمریکا در حال تماشا است."

,
 
,
, ,

اینترنت خود را روشن کنید تا ترامپ بتواند به شما اطلاع دهد که او مسئول تحریم های فلج کننده است، او شما را از ورود به آمریکا منع کرد و تهدید کرد که هنگام منفجر کردن اماکن فرهنگیِ شما، شما را می کشد.

,
 
,
, ,

هفته گذشته تهدید می کرد که اماکن فرهنگی ایران را بمباران می کند. حالا وانمود می کند که به معترضان ایرانی اهمیت می دهد.

,
 
,
, ,

از دست رفتن حافظه کوتاه مدتِ تو کاملا مشخص است. لکه دار کردن و حالا از دست دادن حافظه در مورد تهدید غیر نظامیان ایرانی در اماکن فرهنگی.

,
 
,
, ,

او این متن را ننوشته است مگر اینکه شما سفیدپوست باشید و به او تعظیم کنید. او به زنده بودن یا مردن شما اهمیتی نمی دهد... من ترامپ را ملاقات کرده و او را می شناسم!

,
 
,
, ,

به دونالد ترامپ؛ به خاطر برنده شدن در انتخابات و بیرون ماندن از زندان، ایرانیان بی گناه را نکُش.

,
 
,
, ,
 
,
معترضان سیاهپوست را نکُش.
,
 
,
 
,
, ,

ترامپ، قفس ها را باز کن. به خبرنگاران اجازه بده تا وضعیت 3000 کودکی که در زندان نگه داشته ای را بررسی کنند. آنها مورد سوء استفاده قرار می گیرند، گرسنه هستند و در شرایط ناسالم به سر می برند. جهان نظاره گر است. دیکتاتور نباش و به کشورهای دیگر نیز بگو اینگونه نباشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه