اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی خبر داد؛

پرداخت حق عضویت سازمان جهانی گردشگری در دستور کار شهرداری همدان

پرداخت حق عضویت سازمان جهانی گردشگری در دستور کار شهرداری همدان
کامران گردان، گفت: در شورای شهر مصوب شده اگر زمان پرداخت حق عضویت شهرداری ها در سازمان جهانی گردشگری تمام نشده باشد، شهردار هرچه سریع تر این مبلغ را پرداخت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه روز گذشته شهردار همدان با حضور در شورای شهر، مزایای عضویت شهرداری همدان در سازمان جهانی گردشگری را توضیح داد، گفت: با توضیحات شهردار مصوب شد اگر زمان پرداخت حق عضویت ها به اتمام نرسیده باشد، شهردار حق عضویت را پرداخت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

گردان، با اشاره براینکه تاکنون شهرداری همدان به مدت دوسال عضو سازمان جهانی گردشگری بوده است، افزود: وقتی اسم همدان در سازمان جهانی گردشگری باشد گردشگران و توریست ها وارد استان می شوند و این دستاورد مهمی است.

,

وی با تاکید براینکه ثبت آثار تاریخی وظیفه شهرداری نیست، تصریح کرد: شهرداری همدان در سازمان جهانی گردشگری فقط یک کرسی دارد و اهرمی محسوب می شود تا بتواند صحبت کند و ثبت آثار تاریخی را سرعت ببخشد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر همدان، در پایان با بیان اینکه باید دید آیا برای پرداخت حق عضویت زمانی باقی مانده یا خیر گفت: مبلغ حق عضویت حدود ۳۰ تا ۳۱ میلیون تومان می باشد و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه