اخبار داغ

معاون اهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

142 راه روستایی بازگشایی شد

142 راه روستایی بازگشایی شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در چند روز اخیر راه 142 راه روستایی استان زنجان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف از جنوب استان زنجان شروع شده است و در راه های زنجان – بیجار، زنجان – خدابنده و نیک پی - ماهنشان شاهد بارش برف هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با ادامه بارش ها راهداران استان اقدام به نم پاشی در راه های اصلی و فرعی می کنند،افزود: اولویت اوا بازگشایی راه های اصلی و سپس فرعی و روستایی است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بارشی در جاده تهم – چورزق – طارم گزارش نشده است اما  احتمال بارش در این منطقه نیز وجود دارد.

,

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه بارش برف راه 142 روستای استان را مسدود کرده بود، خاطرنشان کرد: با همکاری راهداران استان این راه ها در چند روز گذشته بازگشایی شده است.

,

یوسفی با بیان اینکه امسال تا کنون جاده طارم مسدود نشده است،افزود: ریزش در جاده طارم نیز گزارش نشده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه