اخبار داغ

قیمت جهانی طلا امروز 23 دی‌ماه/هر اونس 1555 دلار شد

قیمت جهانی طلا امروز 23 دی‌ماه/هر اونس 1555 دلار شد
در حالی که انتظار می رود فاز نخست توافق تجاری میان آمریکا و چین این هفته امضا شود و همین مسئله سبب افزایش ارزش دلار و کاهش جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاری شده است، قیمت فلز زرد امروز شاهد کاهش بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد کاهش به 1555 دلار و 76 سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با 0.2 درصد افت به 1556 دلار و 30 سنت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فاز نخست توافق تجاری میان امریکا و چین قرار است روز چهارشنبه در کاخ سفید امضا شود، هرچند که مذاکرات بر سر فاز دوم توافق تجاری ممکن است تا ماه ها به طول بیانجامد.

,

استیون منوچین، وزیر خزانه داری امریکا دیروز گفت، در جریان روند طولانی ترجمه توافق تعهدات چین به موجب فاز نخست توافق تجاری تغییری نکرده و متن توافق این هفته منتشر خواهد شد.

,

روزنامه وال استریت ژورنال روز شنبه گزارش داد که واشنگتن و پکن توافق کرده اند هر شش ماه یکبار مذاکراتی را با هدف تلاش برای اصلاحات در دو کشور و حل اختلافات برگزار نمایند.

,

سال گذشته میلادی به دلیل تبعات ناشی از جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان و افت رشد اقتصاد جهانی، قیمت نفت شاهد رشد 18 درصدی بود.

,

ارزش سهام در بازارهای آسیایی در آستانه امضای توافق تجاری به نزدیکی بالاترین رقم های 19 ماه گذشته رسیده است.

,

شاخص ارزش دلار نیز به دلیل خوش بینی ایجاد شده در نتیجه انعقاد توافق تجاری شاهد افزایش بوده و موجب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی شده که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

,

همزمان با کاهش نسبی قیمت فلز زرد، تقاضا برای خرید فیزیکی طلا در هفته در نیمه دوم هفته گذشته شاهد افزایش بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه