اخبار داغ

یادداشت؛

کودتا علیه مقاومت، پشت پرده حادثه سقوط هواپیما

کودتا علیه مقاومت، پشت پرده حادثه سقوط هواپیما
بعد از ترورناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی، کفه مقاومت سنگین شد. سونامی شگفت آوری در دفاع از مقاومت در داخل و خارج از ایران به راه افتاد و خیزش ملی و منطقه ای و جهان اسلام به طرز شگفت آوری علیه جنایت آمریکا شکل گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این میان جریان غربگرای داخلی به شدت تضعیف و نحیف شد. همچنانکه آمریکا و اسرائیل در موضع ضعف و انفعال قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما به ناگهان بعد از حمله موشکی سپاه به عین الاسد،  به سرعت و طی چند مرحله این پروژه را معکوس سازی کردند.

,

هرچند ابهامات زیادی در باره گرا دادن حمله ، کشته شدن هموطنان در کرمان ، سقوط هواپیما و در نتیجه مقصر کردن سپاه و تخریب آن وجود دارد. بررسی ها نشان از آن دارد که شبکه نفوذ داخلی از همان ابتدا دست به کار شد. درحالیکه آمریکا بدترین جنایت جنگی را علیه دو فرمانده نظامی ایران و عراق خلاف همه مقررات بین المللی انجام داده بود، در داخل ایران و عراق، سران جریان لیبرال، مرتبا بر این موضوع میکوفتند که پاسخ متقابل ایران به ترور سردار سلیمانی، خلاف مقررات بین المللی هست یا نیست! اظهاراتی که تلاش می کرد بر اقدام قاطع سپاه، خدشه و روزن تردید بیندازد. به ناگاه مشاور رسانه ای روحانی، در اوج انتقام و خونخواهی مردم، درباره مذاکره با آمریکا توئیت زد. توئیت شخص روحانی در اشاره عجیبش به هواپیمای مسافربری نیز از دیگر مواضع ابهام برانگیز بود.

,

پس از آن دعوت به تجمع و آشوب خیابانی با هدف زنده کردن اغتشاشات آبان ماه و به بهانه سوگواری برای جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی برگ دیگری از سناریوی آمریکایی را آشکار کرد.

,

اهداف جریان نفوذ و برانداز:

,

اینک پس از اعلام رسمی سقوط هواپیمای اوکراینی در اثر خطای انسانی، شبکه نفوذ و جریان برانداز با چند محور به راه افتاده اند:

,

1. مقصرتراشی و حمله به سپاه و نیروهای مسلح و درخواست استعفای سردار حاجی زاده به عنوان فرمانده قهرمان عملیات عین الاسد. (درحالیکه خود هرگز برای هیچیک از خطاها و جرایم شان نه عذرخواسته اند، نه مسئولیت خود و زیرمجموعه شان را پذیرفته اند، نه استعفا و..)

,

2. هجمه به رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا.

,

3. کوبیدن بر طبل مذاکره و سازش، و القای این گزاره که مقاومت راه چاره نیست و جنگ و خونریزی نتیجه مقاومت است (نه سازش) و تکمیل پروژه های مهار کشور مثل تحمیل نظارت های خارجی بر امور کشور (پذیرش FATF و..)

, FATF,

 4. تخریب منطق مقاومت: جریان نفوذ داخلی و همکاران براندازشان، برای تشکیک و تخریب "منطق مقاومت" تا اعتبارزدایی از نظام و تمامی دستاوردهای سپاه و نیروهای مسلح و حتی مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی با هدف کم کردن اعتبار ملی و منطقه ای نماد مقاومت نیز پیش خواهند رفت. 

,

در این میان، آنچه باید بدانیم،

,

1. حمله به سپاه و تخریب و تضعیف نیروهای مسلح با هدف تضعیف توان نظامی کشور در اوضاع تنش آلود و متشنج کشور و منطقه بزرگترین آرزوی آمریکاست. این خواسته اصلی دشمن است که توان نظامی کشور را که سد راه اصلی حمله به ایران است، تضعیف و تخریب کند. و هر کس به این خط کمک کند، در خط دشمن حرکت کرده است.

,

2. جریان نفوذ که سالهاست با ناکارامدی، با مانع شدن بر سر هر اقدام مثبت در کشور، در واقع برانداز اصلی است، نباید نقش خود را در سقوط هواپیما و دیگر حوادث کتمان کند. بر فعالان انقلابی است که به روشنگری درباره شبکه نفوذی بپردازد که در بحرانی ترین شرایط کشور نقش عقیم کردن نیروهای مسلح و سپاه را ایفا می کند. چنانکه در این ماجرا ابهاماتی درباره نقش آن ها وجود دارد. مثلا چه کسی مجوز پروازها را در شرایط جنگی صادر کرده؟ چه کسی مسئول اختلال در تماس اپراتور با مرکز بوده؟ چه کسی اعلام کرده موشک های کروز به سمت کشور آمده و..

,

3. بازخوانی و یادآوری نقش شبکه نفوذ در حوادث مشابه در طول تاریخ انقلاب، از شهادت شهید رجایی و باهنر، تا شهادت شهیدان جهان آرا و فرماندهان خرمشهر، تا شهادت شهید عباس بابایی و.. در روزهای سخت انقلاب ضروری است.

,

4. دستگیری سفیر انگلیس در ناآرامی های شب گذشته بعضی مناطق تهران، توییت های حمایتی ترامپ و برخی از سناتورهای آمریکایی و نیز مقامات اروپایی از اغتشاش گران نشان از ورود مستقیم دولت خبیث انگلیس و دیگر کشورهای غربی در لیدری، ساماندهی آشوب ها و برنامه ریزی میدانی آنان برای انتقام از جبهه مقاومت  در کف خیابان های تهران دارد.

,

نویسنده: محمد عبدالهی

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه