اخبار داغ

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

کمبود بهورز در خانه‌های بهداشت روستایی بروجرد/۳۰بهورز استخدام می‌شوند

کمبود بهورز در خانه‌های بهداشت روستایی بروجرد/۳۰بهورز استخدام می‌شوند
معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به کمبود بهورز در خانه‌های بهداشت روستایی بروجرد گفت: به زودی 30 بهورز استخدام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده ۳۰بهورز برای فعالیت در ۱۵ خانه بهداشت روستاهای شهرستان بروجرد به زودی استخدام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: این استخدام طبق داشتن مدرک تحصیلی، شرایط سنی و از طریق آزمونی که احتمالا در بهمن ماه برگزار می شود، جذب خواهند شد.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: افرادی در این آزمون جذب می شوند که از خود اهالی همان روستا باشند، مدرک تحصیلی آنها مرتبط باشد و دارای مدرک تحصیلی بهداشت محیط، بهداشت عمومی، ماما و پرستار باشند.

,

ممدوحی گفت: در همین راستا به همه شوراهای روستا و دهیاری ها اعلام شده که افرادی را که دارای شرایط مورد نیاز هستند را معرفی کنند تا بعد از بررسی شرایط آنها، استخدام شوند.

,

وی با اشاره به این که در  شهرستان بروجرد ۸۳ خانه بهداشت روستایی وجود دارد تصریح کرد: در هر خانه بهداشت تعداد نفراتی که ارائه خدمت می کنند حداقل یک نفر است اما با توجه به جمعیت روستا تعداد افراد در این خانه های بهداشت می تواند افزایش یابد

,

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: با استخدام ۳۰بهورز جدید باز هم کمبود بهورز در خانه های بهداشت روستایی وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه