اخبار داغ

فرماندار شهرستان اردل:

پایان استفاده از بخاری‌های نفت سوز در مدارس

پایان استفاده از بخاری‌های نفت سوز در مدارس
فرماندار شهرستان اردل از جمع‌آوری بخاری نفت سوز در مدارس این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت: تعداد 65 باب آموزشگاه در سطح شهرستان اردل ( بخش مرکزی و میانکوه ) به سیستم های ایمن ، استاندارد و گازسوز مجهز شدند که هزینه نصب ، اجرای تآسیسات ، موتورخانه ، پکیج و بخاری های هوشمند بالغ بر 5 میلیارد تومان در سطح شهرستان بوده است.

کیانی افزود: با نصب وسایل گرمایشی گاز سوز، دانش آموزان در محیطی ایمن‌تر و آرامش بیشتری تحصیل می‌کنند.

وی اظهار کرد: در شهرستان اردل فقط 12 مدرسه یک کلاسه در نقاط دورافتاده از وسایل گرمایشی نفتی استفاده می‌کنند که به زودی این وسایل گرمایشی نیز استانداردسازی خواهند شد.

کیانی درباره ضرورت های نگهداری و تعمیر مدارس اظهار کرد: اگرچه طراحی، ساخت، خرید و تامین تاسیسات مناسب اهمیت بسیار دارد، اما سرپا نگه داشتن فضای آموزشی در طول عمر آنها از اهمیت بالاتری در استمرار خدمت رسانی برخوردار است.

فرماندار شهرستان اردل بیان کرد: با توجه به تنوع فضاهای آموزشی و منحصر به فرد بودن برخی از آنها لازم است علاوه بر دستیابی به روش‌های نوین نگهداری، برای کاهش حوادث و هزینه‌ها نیز راهکارهای پیشگیرانه و بازدارنده را در راستای افزایش طول عمر دارایی‌ها به کار ببریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه