اخبار داغ

با موافقت اعضای شورای شهر؛

خیابان ساحلی میاندوآب به نام "سردار سلیمانی" نامگذاری می‌شود

خیابان ساحلی میاندوآب به نام "سردار سلیمانی" نامگذاری می‌شود
اعضای شورای شهر میاندوآب در جلسه هفتگی خود با نامگذاری خیابان ساحلی از محدوده میدان امام علی(ع) تا پل ستارخان به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موافقت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب با حضور اعضای شورای شهر و شهردار امروز در محل این شورا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در ابتدای این جلسه رییس شورای اسلامی شهر میاندوآب در سخنانی با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسمات گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی یکی از مفاخر کشور ما بود که راه وی تا همیشه ادامه خواهد داشت.

,

فخرالدین آذریان با بیان اینکه مردم میاندوآب همچون سایر هموطنان در مراسم‌های بزرگداشت سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند،اظهار کرد: بنا به درخواست اعضای شورای شهر، شهردار و همچنین با توجه به عشق و علاقه مردم انقلابی و ولایی میاندوآب به سردار سلیمانی و درخواست‌های مکرر شهروندان نامگذاری یکی از معابر اصلی این شهر بنام آن شهید ضروری و حایز اهمیت است.

,

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر، محل هایی را برای این نامگذاری پیشنهاد کردند که در پایان مصوب شد به پاسداشت مجاهدت‌های شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، خیابان ساحلی از محدوده خیابان امام علی(ع) تا پل ستارخان به نام پرافتخار سردار سلیمانی نامگذاری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه