اخبار داغ

جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم مطرح کردند؛

هیچ‌کس به‌اندازه خانواده شهدا داغدار شهدا و جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی نیست

هیچ‌کس به‌اندازه خانواده شهدا داغدار شهدا و جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی نیست
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه خانواده شهدا پشتیبان نیروهای مسلح هستند، اعلام کردند: هیچ‌کس به‌اندازه خانواده شهدا داغدار شهدا و جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی نیست و آنها ما را در غم خود شریک بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم رضایی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: هیچ کس به اندازه خانواده شهدا داغدار جان‌باختگان و شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی نیست زیرا خانواده شهدا عزیزترین افراد خانواده خود را تقدیم کردند تا آسیبی به مردم نرسد.

همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی افزود:  همه خانواده شهدای مدافع حرم از این حادثه متأثر هستند زیرا خودشان نیز با پوست و استخوان غم پرپر شدن عزیزانشان را چشیده‌اند و این ابراز همدردی از سرخوشی نیست.

نمک بر زخم خانواده های جان‌باختگان نریزید

وی گفت:  اما در این میان عده ای وارد معرکه شده اند که برای این مردم حتی سرسوزنی از جان و مال خود نگذشته اند ابراز همدردی می کنند اما پیام های آن‌ها نه تنها بوی انسانیت ندارد بلکه تنها برای اهداف سیاسی خودشان است که نمک بر زخم خانواده های داغدار جان‌باختگان است.

رضایی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور سال‌هاست فدایی و پیش مرگ ملت شده اند کمال بی انصافی است به خاطر یک اشتباه که باید ابعاد آن مشخص شده و به مردم گفته شود کل خدمات نیروهای مسلح را زیر سؤال برد مردم ما این‌گونه نیستند و نباید تحت تأثیر پیام های خود فروختگان قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: همسر من و دیگر شهدا ازجمله شهدای مدافع حرم جانشان را در راهی گذاشتند تا دشمن وارد خانه و کاشانه این مردم نشود اگر لازم باشد ما خانواده شهدا باز هم از جان خود و دیگر عزیزانمان برای این ملت خواهیم گذشت.

خانواده شهدا پشتیبان نیروهای مسلح هستند

همسر شهید مدافع حرم افزود: سال های نه چندان دور سردار سلیمانی مورد هجمه دشمنان قرار گرفت اما حضور ده ها میلیونی مردم در تشییع شهید سلیمانی نشان داد نقشه دشمن نقش بر آب شده است.

رضایی تأکید کرد: اکنون سردار حاجی زاده که عمر و جوانی خود را برای حفظ امنیت کشور گذاشته مورد هجمه دشمنان قرار گرفته وقتی صداقت و مظلومیت سردار حاجی زاده را در هنگام اعلام خطای انسانی در سقوط هواپیما را دیدم تنم لرزید و از طرفی به خود بالیدم که کشور چنین سردارانی دارد ما خانواده شهدا پای عهد خود هستیم و پشتیبان سرداران جان برکف نظام خواهیم ماند.

همسر شهید عربی ادامه داد: بصیرت خانواده شهدای سانحه هواپیمای اکراینی مثال زدنی بود خداوند در شرایط سخت انسان ها را آزمایش می کند مردم با بصیرت ایرانی فریب جو سازی های دشمنان را نخورند و پشتیبان خدمت گذاران خود در نیروهای مسلح باشند.

خانواده جان‌باختگان ما را در غم خود شریک بدانند

همچنین آمنه محمدی همسر شهید مدافع حرم سید سجاد روشنایی در گفتگو با خبرنگار قم فردا گفت: غم از دست دادن هم‌وطنانمان در سقوط هواپیمای اوکراینی یادآور روز شهادت عزیزانمان را برای ما تداعی کرد خانواده داغدیده ما را در غم خود شریک بدانند.

همسر شهید مدافع حرم سجادی افزود: مردم ایران اجازه ندهند از این فضای به وجود آمده دشمنان بهره برداری کنند و نیروهای مسلح که پیش‌مرگ ملت هستند را به خاطر این اشتباه که ریشه آن هم در دشمنی آمریکا نهفته است تخریب کنند سردار حاجی زاده که صادقانه بدون اینکه مقصر اصلی حادثه سقوط هواپیمای باشند صادقانه اعلام می کند که علت حادثه خطای انسانی بوده و از مردم عذرخواهی می کند.

وی بیان کرد: خانواده شهدا همواره در کنار ملت ایران و همه رزمندگان که جان برکف در حال خدمت و تأمین امنیت این ملت و کشور هستند می باشد.

سارا سادات رباط جزی فرزند شهید دفاع مقدس محمد رباط جزی و همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: به خانواده های داغدیده و ملت ایران ضایعه سقوط هواپیما را تسلیت می گویم امیدوارم خداوند این شهدا را با شهدای اسلام و انقلاب محشور کند.

آلام مردم خانواده شهدا را غمگین می کند

رباط جزی افزود: نه تنها شنیدن این خبر بلکه شنیدن هر خبری که باعث آلام مردم می شود خانواده شهدا را داغدار می کند پدر و همسر من فدایی این ملت شدند و امروز هم اجازه نخواهیم داد دشمنان از این فضای احساسی سوء استفاده کنند از طرفی از درایت خانواده شهدای سقوط هواپیما اکراین قدردانی می کنم که به سرعت اعلام موضع کردند.

همسر شهید سامانلو تصریح کرد: همان‌طور که پشتیبان سردار سلیمانی بودیم پشتیبان سردار حاجی زاده و دیگر نیروهای مسلح هستیم که مظلومانه مورد هجمه قرار می گیرند اما همچنان سینه ای خود را در برابر گلوله های دشمن سپر کرده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
, نمک بر زخم خانواده های جان‌باختگان نریزید,
,
,
,
,
,
,
,
, خانواده شهدا پشتیبان نیروهای مسلح هستند,
,
,
,
,
,
,
,
, خانواده جان‌باختگان ما را در غم خود شریک بدانند,
,
, قم فردا,
,
,
,
,
,
, قم فردا,
,
, آلام مردم خانواده شهدا را غمگین می کند,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه