اخبار داغ

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان:

آرامش نسبی در بازار استان زنجان حاکم است/ قیمت گوشت قرمز کاهش می‌یابد

آرامش نسبی در بازار استان زنجان حاکم است/ قیمت گوشت قرمز کاهش می‌یابد
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان آرامش نسبی در بازار استان زنجان حاکم است گفت: امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا استجلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت بازار زنجان مطلوب است اظهار کرد: آرامش نسبی در بازار زنجان حاکم است و مشکل حادی در زنجان وجود ندارد که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ذخیره برنج و مرغ منجمد در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار تصویب شد و کار ذخیره نیز انجام می‌شود.

,

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با تاکید بر اینکه قیمت گوشت قرمز در زنجان رو به کاهش است افزود: بهای گوشت گرم با قیمت 85 تومان به ضرر مصرف کنندگان است و باید این قیمت کاهش یابد.

,

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از مصرف کنندگان گوشت گرم گوساله با قیمت 68 هزار تومان در برخی از فروشگاه‌های زنجان عرضه می‌شود ابراز کرد: از زمان اجرای این طرح تا به امروز حدود 20 تن گوشت در بین مردم توزیع شده است.

,

استجلو عنوان کرد: در حال حاضر عرضه دام در میادین بالا رفته و قیمت‌ دام زنده به دلیل عرضه زیاد رو به کاهش است.

,

وی با تاکید براینکه در فصل بهار خوراک دام بر افزایش قیمت گوشت قرمز تاثیر می‌گذارد چرا که در این فصل اغلب دامداریها برای پرواربندی خرید دام را انجام می‌دهند عنوان کرد: در حال حاضر بهانه‌ای از خوراک دام و تاثیر آن بر قیمت گوشت قرمز در زنجان وجود ندارد.

,

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان در خصوص تامین کالاهای اساسی عید امسال گفت: ذخیره اقلام مورد نیاز بازار در حال تامین است و اگر این روند ادامه داشته باشد مشکلی در استان نخواهیم داشت.

,

وی در مورد بالا بودن قیمت آجیل در زنجان گفت: بالا بودن قیمت آجیل در زنجان به موضوع گرانی برمی‌گردد و گرانفروشی از این بابت در استان نداریم.

,

استجلو همچنین در مورد توزیع برنج‌های بدون تاریخ مصرف در بازار نیز عنوان کرد: اگر هر برنجی در بازار بدون تاریخ انقضا باشد قابلیت مصرف ندارد و مردم حتما در صورت مشاهده به سامانه 124 اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه