اخبار داغ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال:

تردد در محور "خلخال اسالم" فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در محور "خلخال اسالم" فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به دلیل بارش برف همراه با کولاک و یخبندان در گردنه الماس واقع در محور خلخال - اسالم عبور از این گردنه با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، معروف خسروی قبل از ظهر امروز در بازدید از عملیات برف روبی گردنه الماس اظهار داشت: برغم بارش برف همراه با کولاک مقطعی در جاده‌های ارتباطی این شهرستان که از شب گذشته آغاز شده، غیر از جاده مسدود شده از برف خلخال - پونل در استان گیلان تمام راههای ارتباطی اصلی ،فرعی ،بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: به دلیل بارش برف همراه با کولاک، وجود مه غلیظ و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور خلخال - اسالم عبور از این گردنه مستلزم استفاده از زنجیرچرخ برای همه خودروهای عبوری است.

,

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: راهداران خلخال هم‌اکنون این جاده را برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده‌اند اما سردی هوا موجب یخبندان و لغزندگی جاده شده و همراه داشتن زنجیرچرخ را برای عبور از این گردنه ضروری کرده است.

,
خســروی  تصریح کرد: 40 نفر نیروی انسانی در قالب 12 اکیپ راهداری با 30 دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای انجام عملیات برفروبی و بازگشایی محورهاو انجام عملیات زمستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.
,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه