اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اختتامیه جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اختتامیه جشنواره ملی آیات موشن گرافیک نیمه دوم بهمن ماه در خرم آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسین فتایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: اختتامیه جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک» در خرم آباد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در مرحله ابتدایی و پس از ارسال فراخوان به کل کشور، ۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره راه یافته است که از بین این ۶۳ اثر ۳۰ اثر جهت حضور در مرحله پایانی انتخاب می‌شوند و در آیین اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان عنوان کرد: انجمن سینمای جوان و خانه مستند استان لرستان در برگزاری این جشنواره شرکت می‌کنند.

,

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه استان در راستای  فعالیت های قرآنی، خاطر نشان کرد: یکصد موسسه قرآن و عترت در لرستان مشغول به فعالیت اند و میزبانی جشنواره ملی، نشانگر ظرفیت ویژه استان در زمینه قرآن و عترت است.

,

فتایی هدف از برگزاری جشنواره ملی آیات موشن گرافیک را استفاده از ظرفیت تکنولوژی های نوین در راستای تولید آثار هنری با موضوع قرآن و عترت و معارف اسلامی دانست گفت: آیین اختتامیه این رویداد با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی و کشوری، در نیمه دوم بهمن ماه سال ۹۸ برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه