اخبار داغ

گزارش/

قطعی یک‌هفته‌ای آب در هشت روستای نهبندان/ مشکل امروز رفع می‌شود

قطعی یک‌هفته‌ای آب در هشت روستای نهبندان/ مشکل امروز رفع می‌شود
مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهبندان گفت: همکاران آب و فاضلاب روستایی نهبندان در حال حاضر جهت بررسی مشکلات احتمالی در مسیر هستند و تلاش می‌کینم تا امروز غروب مشکل قطعی آب برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام‌پری سنجری عضو شورای اسلامی روستای هشتوگان در شهرستان نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان،با بیان این‌که حدود هشت روز است که در روستا آب نداریم گفت: روز دوشنبه هفته گذشته آب روستای هشتوگان و روستاهای اطراف قطع شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: برای شب‌جمعه برنامه‌ریزی داشتیم برای سردار شهید قاسم سلیمانی جلسه برگزار کنیم که تا پنج‌شنبه صبر کردم اما به دلیل نبودآب، جلسه را لغو کردیم.
,
 
,
عضو شورای اسلامی روستای هشتوگان با بیان این‌که با ادارات مختلف در شهرستان نهبندان تماس گرفتم اما آب وصل نشد گفت: بعدازظهر روز جمعه یک تانکر آب به روستا آوردند.
,
 
,
سنجری افزود: روستاهای اطراف ازجمله روستاهای گلرک، ملوقان، فراتان، روددره، امری، بمبور و کوهسار نیز آب ندارند.
,
 
,
وی اضافه کرد: تانکر آب در منبع آب ریخته می‌شود و هشت روستا از آن استفاده می‌کنند که در چند ساعت تمام می‌شود.
,
 
,
عضو شورای اسلامی روستای هشتوگان  با بیان این‌که آب مصرفی اصلا در روستا وجود ندارد گفت: هم‌اکنون برف را در ظرفی روی چراغ آب می‌کنیم و استفاده می‌کنیم اما در کنار این، مشکل کمبود نفت نیز وجود دارد چراکه 400 لیتر سهیمه نفت، 10 روزه تمام می‌شود.
,
 
,
سنجری افزود: بارش برف باعث مسدودی جاده‌ها و قطعی تلفن ثابت شده و اگر اتفاقی بیفتد نمی‌توانیم به جایی برویم و آب نیز از هفته گذشته همچنان قطع است و روستاهای این منطقه این وضعیت را دارند.
,
 
,
وی اظهار کرد: طی تماسی که با مسئول اداره آب و فاضلاب نهبندان داشتم، گفت درحال انجام اقدامات هستیم؛ اما ما اقدامی ندیدیم.
,
 
,
عضو شورای اسلامی روستای هشتوگان با بیان این‌که وضعیت بحرانی است گفت: مسئولان از نزدیک در روستا حضور پیدا کنید تا وضعیت مردم را ببینند.
,
 
,
سنجری افزود: اگر جایی خراب می‌شود، علت را بررسی و آن را رفع می‌کنند اما مسئولان نهبندان پاسخ درستی نمی‌دهند و مطالب متفاوت بیان می‌کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: از مسئولان شهرستان و استان تقاضا داریم این مشکل را در اسرع وقت حل کنند.
,
 
,
عضو شورای اسلامی روستای هشتوگان یادآور شد: در گذشته نیز روستاهای دچار قطعی آب شده بود که 19 روز آب قطع بود.
,
 
,
یادآور می‌شود؛ در بهمن‌ماه 1396 نیز گزارشی در خصوص قطعی آب در این روستا در پایگاه خبری تحلیلی خاورستان منتشر شده بود. (گزارش را این‌جا مطالعه کنید)
,
 
,
سید محمد علی محمدی مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهبندان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مجتمع دهک یکی از بزرگترین مجتمع های آبرسانی شهرستان نهبندان است که به 42 روستا آبرسانی می‌کند.
,
 
,
وی افزود: به دلیل بارندگی و رعد و برق سیستم تله متری مجتمع از مدار خارج و منجر به قطعی آب در این روستاها شد.
,
 
,
مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهبندان بیان کرد: طی دو روز گذشته با تانکر برای روستاهایی که با قطعی آب مواجه هستند آبرسانی انجام شد اما به دلیل بارش برف و بسته بودن راه‌های روستایی امروز امکان آبرسانی با تانکر فراهم نشد.
,
 
,
محمدی با بیان اینکه روز گذشته در روستاهایی که با مشکل قطعی آب مواجه اند حضور پیدا کردم و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتم، گفت: امروز نیز از صبح همکاران ما در مسیر جهت هدایت آب به روستاها هستند.
,
 
,
وی اظهار کرد: با توجه بهاین‌که تعداد روستاهایی که به وسیله این مجتمع آبرسانی می‌شود زیاد است، گفت: تاخیر در رسیدن آب به روستاها به دلیل خالی بودن لوله‌ها و طولانی بودن مسیر است.
,
 
,
مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهبندان گفت: همکاران آب و فاضلاب روستایی نهبندان در حال حاضر جهت بررسی مشکلات احتمالی در مسیر هستند و  تلاش می‌کنیم تا امروز غروب آب به روستای هشتوگان برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه