اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان:

راه‌های ارتباطی به ۹۱ روستا مسدود است

راه‌های ارتباطی به ۹۱ روستا مسدود است
مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت:در پی ریزش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر استان کرمان و مسدود شدن راه های ارتباطی تا کنون با کمک ظرفیت های موجود در استان راه ارتباطی 272 روستا باز شده اما راه 91 روستا همچنان مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ” راه آرمان ” مجید سعیدی  مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در خصوص مسدود شدن راه های ارتباطی روستاهای استان کرمان در پی ریزش برف گفت: در حال حاضر راه ارتباطی ۲۷۲ روستا باز شده و متاسفانه راه ۹۱ روستا همچنان مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

وی ادامه داد: اکثر روستاهایی که هنوز موفق به باز شدن راه ارتباطی شان نشده ایم در مناطق کوهستانی و صعب العبور هستند و تا دیشب هنوز بارش در این مناطق وجود داشت.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بیان داشت: برخی نقاط استان تا بیش از یک متر ارتفاع برف وجود داشته و عمدتا این روستاها به دور از راههای اصلی و فرعی هستند.

,

سعیدی توضیح داد: باید توجه داشت که راه ها ارتباطی به ترتیب اولویت از جمله راه اصلی، فرعی و سپس راه هایی که در آن روستاها جمعیت بیشتری وجود دارد باز می شوند.

,

وی با بیان این که به دلیل حجم سنگین برف فقط با بولدوزر می توانیم راه ها را باز کنیم، اظهار داشت: در برخی نقاط لودر و گریدر توان جمع آوری این حجم سنگین برف را ندارد از طرفی تعداد بولدوزرها محدود است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان افزود: بولدوزرها سه شبانه روز مدام در حال کار هستند ضمن این که برخی از این ماشین ها دچار خرابی شده اند و باید تعمیر شوند  اما مردم بدانند با حداکثر ظرفیت استان در حال کار هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه