اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

فعالیت فروشندگان سیار مواد غذایی در زنجان غیرقانونی است

فعالیت فروشندگان سیار مواد غذایی در زنجان غیرقانونی است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: فعالیت فروشندگان سیار مواد غذایی در زنجان غیر قانونی بوده و باید برخوردهای لازم انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا صائینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که فروشندگان سیار مواد غذایی در زنجان به وجود می آورند اما آمار دقیقی در این خصوص وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برخی از این فروشندگان سیار موجب ایجاد سد معبر در سطح شهر می شوند، گفت: فعالیت این افراد بستر قانونی نداشته و از مبادی درخواست می کنم در مورد تعیین تکلیف وضعیت این موضوع وارد شوند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: بحث های بهداشتی این افراد از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی پیگیری می شود اما باید اصناف نیز در این زمینه ورود کرده و بازرسی های لازم انجام شود.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه این اصناف بدون پروانه فعالیت کرده و مجوز کسب ندارند،ادامه داد: فعالیت این افراد باید قانونمند شده و ساماندهی شود تا بتوان نظارت های لازم را انجام داد.

,

صائینی خاطرنشان کرد: مردم برای برخورد با این افراد می توانند با شماره 190 تماس گرفته و همکاران دانشگاه علوم پزشکی را در جریان خدمات رسانی این افراد قرار دهند تا برخوردهای لازم انجام شود.

,

وی گفت: فروش مواد پروتئینی در کوچه و خیابان به حساب اینکه هوا سرد است،توجیهی ندارد و با توجه به این امر که اداره کل دامپزشکی استان در زمینه فروش گوشت و شیر نظارت می کند،در مرحله نخست این اداره کل ورود پیدا می کند و ما هم در کنار این نهاد در زمینه بحث های بهداشتی ورود می کنیم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی افراد مبادرت به فروش مواد غذایی به صورت سیار با خودرو در سطح شهر می کنند که باید یک نفر مسئولیت آنها را قبول و الزامات قانونی اعمال شود.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان فعالیت فروشندگان سیار مواد غذایی را غیر قانونی اعلام کرد و گفت: برای ساماندهی این نوع مشاغل نیازمند کار گروهی و همکاری دستگاه های ذیربط هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه