اخبار داغ

رئیس حزب جوانان ندای ایرانیان در قزوین:

سپاه پاسداران به عنوان قلب ایران مورد هجمه دشمن است/ سقوط هواپیما حاصل جنایت‌های همیشگی امریکا بود

سپاه پاسداران به عنوان قلب ایران مورد هجمه دشمن است/ سقوط هواپیما حاصل جنایت‌های همیشگی امریکا بود
رئیس حزب جوانان ندای ایرانیان در قزوین گفت: طبیعتا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان قلب جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که مورد هجمه دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران قاسمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به حوادث اخیر و سقوط هواپیمای مسافربری اظهار کرد: کشور ما شاید در طول این صد سال گذشته در آماده‌ باش‌ترین حالت ممکن در شبی که سقوط هواپیما رخ داد، قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: با توجه به اینکه امریکا مواضع جدی را نشان داد به طوری که حتی اعلام کرده بود که ۵۲ نقطه را در ایران بمباران خواهد کرد نیز طبیعی بود که تمام سیستم‌های راداری و رصد و پدافند هوایی ما آماده مقابله با دشمن باشد و مسائل هم کاملا به نظر می‌آمد که جدی است.

,

رئیس حزب جوانان ندای ایرانیان در قزوین گفت: متاسفانه باتوجه به خطای غیرعمدی که اتفاق افتاد نیز هواپیمای اوکراینی هدف قرار گرفت و هموطنانمان به شهادت رسیدند؛ ضمن اینکه این موضوع را به همه ایرانیان تسلیت می‌گوییم اما در هر صورت آن چیزی که اتفاق افتاده حاصل کار فرزندان این مرز و بوم نبود بلکه حاصل جنایت‌های دائمی و همیشگی امریکا بود.

,

قاسمی در ادامه بیان کرد: امیدواریم که تمهیداتی اندیشیده شود که ما دیگر دچار چنین خطاهای انسانی نباشیم؛ به نظر می‌رسد که در راستای رویکردهای چهل ساله کشورهای غربی و بنگاه‌های خبرپراکنی و تبلیغاتی امریکایی و صهیونیستی همچنان مقر اصلی کوبیدن جمهوری اسلامی ایران را سپاه پاسداران می‌دانند.

,

امریکا به دنبال تجزیه ایران بزرگ است

, امریکا به دنبال تجزیه ایران بزرگ است,

معاون امور فرهنگی و جوانان قزوین تصریح کرد: طبیعتا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان قلب جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و همه باید هوشیار باشند و بدانند که نه رئیس جمهور امریکا و نه اعوان و انصارش دلشان برای ملت ما در هیچ شرایطی نسوخته و یقینا نگران ما نیستند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: عملکرد دشمنان و به ویژه امریکا از گذشته‌های دور تا به امروز نشان می‌دهد که به هیچ وجه وضعیت زندگی، معیشت و اقتصاد ایرانیان برایشان مهم نبوده چه بسا که آنقدر با مردم ایران دشمنی دارند که هیچ ابایی ندارند توییت کنند که ما ۵۲ نقطه فرهنگی کشور را می‌زنیم؛ همین توییت آقای ترامپ، اندازه خصومت و دشمنی امریکا را با مردم ایران نشان می‌دهد.

,

وی یادآور شد: آن‌ها به دنبال دستاوردهای خودشان هستند و به عنوان یک شهروند فکر می‌کنم که همه باید هوشیار باشند و یقینا هدف نهایی آن‌ها تجزیه ایران خواهد بود درحالی که هیچگاه به این هدف نخواهند رسید چراکه دشمنان، ایران به این وسعت و بزرگی را نمی‌توانند تحمل کنند و نمی‌توانند با وجود ایران متحد و منسجم به آمال و آرزویشان برسند.

,

قاسمی ابراز کرد: دشمنان به دنبال تضعیف کشور ایران و جمهوری اسلامی ایران و در نهایت تجزیه ما هستند که اگر همین هوشیاری را حفظ کنیم، باتوجه به نهال این انقلاب که مبتنی بر خون‌های شهیدان ما است چنین اتفاقی برای کشورمان نخواهد افتاد.

,

رئیس حزب جوانان ندای ایرانیان در قزوین در پایان با بیان اینکه به نظر می‌آید که نقشه‌های امریکا به طور گسترده و با جوانب مختلف پیگیری می‌شود، گفت: نقش افراد موثر و متنفذ در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و اندیشمندان ما در این برهه مهم است؛ توصیه می‌کنم که هم تاریخ را خوب بخوانیم و هم عملکرد امریکا را بهتر بشناسیم تا مراقب کشور خودمان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه